Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:06:22 GMT

ارتش سوریه به استان رقه تجهیزات نظامی فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۱۱۴

ارتش سوریه به استان رقه تجهیزات نظامی فرستاد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از ارسال تجهیزات نظامی ارتش سوریه به استان رقه و در نزدیکی مناطق اشغالی نظامیان ترکیه و تروریستهای وابسته به آن خبر دادند.

روزنامه «الامارات الیوم» گزارش داد، ارتش سوریه امروز پنجشنبه به رقه واقع در شمال این کشور تجهیزات نظامی فرستاد.

منابع محلی در منطقه «الطبقه» در غرب رقه گفتند که یک کاروان نظامی ارتش سوریه متشکل از ده‌ها خودروی نظامی و چند اتوبوس، با عبور از گذرگاه الطبقه به سمت رقه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه در لشکر ۹۳ منطقه عین عیسی واقع در شمال رقه و چند منطقه در مسیر بین المللی «حلب-قامشلی» مستقر است.

ارتش سوریه دو سال پیش، کنترل مناطقی از شمال رقه را در دست گرفت. در آن زمان، ترکیه و تروریست‌های وابسته به این کشور، «تل ابیض» در شمال رقه را اشغال کرده بودند.

این در حالی است که یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی موسوم به «الجیش الوطنی» -وابسته به ترکیه- هم گفت که تروریست‌های تحت امر وی، «برای آغاز عملیات نظامی در شمال رقه آماده هستند».

تروریستهای وابسته به ترکیه نیز از ماه گذشته در حال ارسال مجدد تجهیزات نظامی به شمال سوریه به ویژه استانهای حلب، رقه و حسکه هستند.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- هم اخیرا خبر داد که بالگردهای روس وارد فرودگاه الطبقه شده‌اند.

ارتش سوریه حضور ترکیه و آمریکا در خاک خود را غیر قانونی و اشغالگرانه می‌داند و بارها تأکید کرده است که به این مسئله پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: تروریستها رقه نیروهای سوری تجهیزات نظامی ارتش سوریه شمال رقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین