Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش تدریجی دمای هوای کرمانشاه تا حدود هشت درجه سانتی‌گراد تا اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: به نظر نمی‌رسد این سامانه ناپایدار، بارش چندانی برای کرمانشاه داشته باشد.

علی محمد زورآوند، با اشاره به سامانه ناپایداری که از اوایل وقت امروز (۱۲ آبان) وارد کرمانشاه شده، افزود: اگرچه فعالیت بارشی این موج اکنون در شهر کرمانشاه نمود بیشتری دارد، اما شدت فعالیت آن کم کم به سمت شرق استان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اوج فعالیت این موج را اواخر امروز و فردا در نواحی شرقی استان مانند سنقر و کنگاور خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته به نظر نمی‌رسد این سامانه بارش موثر یا پله را برای همه استان به همراه داشته باشد، اگرچه ممکن است در برخی نقاط و به صورت لکه‌ای بارش‌های مناسبی داشته باشیم.

زورآوند میانگین بارشی که این سامانه می‌تواند برای استان کرمانشاه به همراه داشته باشد را هشت تا ۱۰ میلی‌متر برآورد کرد و یادآور شد: میانگین بارش این سامانه برای شهر کرمانشاه نیز حدود پنج تا شش میلی‌متر خواهد بود.

وی از تغییرات دمایی این سامانه هم یاد کرد و با اشاره به روند کاهشی دمای هوا طی روزهای آینده، افزود: از فردا(پنجشنبه) روند کاهشی دمای هوا شروع خواهد شد، بگونه‌ای که تا روز دوشنبه آینده(۱۷ آبان) دما در سطح استان به طور میانگین هفت تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

به گفته معاون هواشناسی استان، فعالیت این سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده کم و بیش در کرمانشاه ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم