Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس، گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امری مطلوب است و نشان‌دهنده مردمی بودن مدیران ارشد اجرایی کشور است.

وی افزود: سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن حرف‌های آنها همواره مورد  تأکید رهبر انقلاب بوده و این سفرهای استانی نشان‌دهنده مردمی بودن مقامات ارشد نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور این زمینه را فراهم می‌آورد تا مردم در دیدار چهره به چهره مشکلات‌شان را مطرح کنند و موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در سفرهای استانی وجود دارد این است که تصمیماتی که برای حل مشکلات مردم اتخاذ می‌شود باید در یک زمانبندی مشخص اجرایی شود و زمان اجرای هر کدام به مردم اطلاع داده شود.

وی افزود: درست است که با توجه به حجم بالای مشکلات نمی‌توان آنها را در یک زمان مشخص حل کرد اما می‌توان با اولویت‌بندی زمان رفع آنها را اعلام کرد و با اعلام یک تقویم زمانی مردم را نسبت به این موضوع مطلع داشت.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس در پایان گفت: تعیین زمان یک تقویم زمانی برای اجرایی کردن تصمیمات سفرهای استانی امری ضروری است چرا که اگر مردم ببینند تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌شود و مشکلی مرتفع نمی‌شود طبیعتا مأیوس خواهند شد و این سفرهای استانی نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.

217

کد خبر 1570131

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سفرهای استانی دولت سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند