Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:32:30 GMT

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۳۹۲۰

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام

حشمت الله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با آموزش حضوری مدارس روستایی و عشایری و نیز دروس مهارتی هنرستان‌ها با گروه بندی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: بنا بر دستورالعمل‌های وزارتخانه ز روز شنبه پانزدهم آبان ماه مدارس دوره دوم متوسطه که جمعیت دانش آموزی آنها زیر ۳۰۰ نفر باشد با رعایت گروه بندی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی بخشی از آموزش خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله وردی بیان داشت: دانش آموزان در گروه‌های زوج و فرد توسط مدیران مدارس گروه بندی می‌شوند و طی هفته‌ای ۲ یا ۳ روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: آموزش در بستر شاد به صورت مکمل و فوق برنامه تقویتی کماکان نیز ادامه دارد و مطالبی که به صورت حضوری معلمان تدریس می‌کنند مکمل آن در بستر شاد است.

وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق شهری کماکان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد آموزش می‌بینند و بنا بر اعلام ستاد کرونا کشور طی هفته آینده در مورد این دانش آموزش نیز تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 5344137

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش ایلام بازگشایی مدارس یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه سفر استانی استانداری سمنان عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا استکبار ستیزی راهپيمايي 13 آبان شهرداری قم ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است