Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:48:45 GMT

پلمب کارگاه تولید ماسک تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۰۵۱

پلمب کارگاه تولید ماسک تقلبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب یک کارگاه تولیدی ماسک‌ تقلبی در محله نازی آباد تهران و کشف ۸۱ هزار و ۶۰۰ ماسک خبر داد.

سرهنگ کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در کارگاهی واقع در نازی آباد به تولید ماسک‌های غیر مجاز مشغول هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک کارگاه با استخدام افرادی به تولید انبوه ماسک‌های تقلبی بدون مجوز می پردازد، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با کسب مجوز، روز گذشته تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی به نشانی اعلامی اعزام شده و ضمن دستگیری مالک کارگاه به بررسی از محل پرداختند.

سرهنگ کاویانی گفت: در بررسی از این کارگاه ۸۱ هزار و ۸۰۰ ماسک تقلبی یکبار مصرف، آماده عرضه به بازار به همراه مقادیر قابل توجهی از وسایل و تجهیزات اولیه تهیه و تولید ماسک کشف و کارگاه موصوف پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه به دادسرای جرایم پزشکی معرفی شد، به شهروندان این اطمینان را داد: کسانیکه با تولید تجهیزات پزشکی تقلبی سلامتی شهروندان را با مخاطره مواجه خواهند کرد با هماهنگی دستگاه قضائی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران کارگاه تولید ماسک ماسک تقلبی پلمب ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد