Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@20:39:10 GMT

توقیف81 هزار ماسک تقلبی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۶۴۰

توقیف81 هزار ماسک تقلبی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ پیام کاویانی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در کارگاهی واقع در "نازی آباد" به تولید ماسک های غیر مجاز مشغول هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک کارگاهی با استخدام افرادی به تولید انبوه ماسک های تقلبی بدون مجوز می پردازد، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با کسب مجوز، روز گذشته تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری مالک کارگاه به بررسی از محل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاویانی  گفت: در بررسی از این کارگاه 81 هزار  و 800 ماسک تقلبی  یکبار مصرف، آماده عرضه به بازار به همراه مقادیر قابل توجهی از وسایل و تجهیزات اولیه تهیه و تولید ماسک کشف و کارگاه موصوف پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه به دادسرای جرایم پزشکی معرفی شد، به شهروندان این اطمینان را داد: کسانیکه با تولید تجهیزات پزشکی تقلبی سلامتی شهروندان را با مخاطره مواجه خواهند کرد با هماهنگی دستگاه قضائی  با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث ماسک تهران تقلبی کارگاه نازی آباد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت قیمت دلار بورس سارا و نیکا فرقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

مدیرکل استاندارد استان تهران، گفت: طلاهای نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس