Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استادیوم شهدای ساری از ساعت ۱۶ فردا –شنبه ۱۵ آبان- محل برگزاری یکی از چهار بازی باقیمانده هفته چهارم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر است که بین دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود ؛ دیداری که برای نساجیِ آماده و منسجمِ این روزها فرصت مناسب کسب دومین برد در این فصل محسوب می‌شود تا پس از یک امتیاز باارزشی که در هفته سوم رقابت‌ها از سیرجان و مقابل گل‌گهر به اندوخته‌های خود اضافه کرد، در هفته چهارم جمع امتیازات خود را به ۷ برساند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی مازندران که پس از یک پیش‌فصل مناسب و کم حاشیه و با حفظ کادر فنی و بازیکنان اثرگذار و جذب چند بازیکن کلیدی توانست فصل را با قدرت آغاز کند، طی سه هفته اخیر نشان داده با نساجی‌های سه فصل قبل تفاوت‌هایی دارد و قصد دارد چهره جدیدی از خود در لیگ بیست‌ویکم نشان دهد.

عملکرد قابل دفاع نساجی در سه هفته نخست

مروری بر بازی‌های این تیم در سه هفته اخیر نیز نشان می‌دهد که ساکت الهامی و یارانش تا کنون در این زمینه موفق بودند. نتایج قابل قبول و مهم‌تر از آن بازی خوبی که نساجی در سه هفته نخست لیگ مقابل حریفان انجام داد نیز هواداران این تیم را امیدوار می‌کند که در دیدار خانگی فردا مقابل برزیلی‌های ایران و شاگردان علیرضا منصوریان دومین برد خود را کسب کنند.

بازیکنان نساجی پس از برد خانگی ۱ - ۰ مقابل تیم تازه‌وارد فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نخست، دومین دیدار را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس برگزار کردند و با وجود ارائه یک بازی خوب و منسجم به ویژه در نیمه دوم و فشاری که روی دروازه میزبان قدر خود آورده بودند، ۲ – ۱ باختند ، اما بازی خوب شاگردان الهامی مقابل پرسپولیس سبب شد که هواداران نساجی از عملکرد این تیم راضی باشند.

 نساجی برای بازی هفته سوم به سیرجان رفت و مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی یعنی گل‌گهر سیرجان قرار گرفت. تیمی متمول و با امکانات بسیار مناسب که دو هفته با برد را پشت‌سر گذاشته بود و برای ماندن در جمع صدرنشینان و مدعیان بالای جدول به کسب برد خانگی مقابل نساجی نیاز داشت ، اما شاگردان الهامی یک بار دیگر مانند دیدار هفته پایانی فصل بیستم که با ارائه بازی خوب‌شان و کسب تساوی ۲ – ۲ مانع از قرار گرفتن گل‌گهر در جمع چهار تیم برتر لیگ شدند ، در این دیدار هم با ارائه بازی حساب شده و ثبت تساوی ۱ – ۱ توانستند یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورند و بین گل‌گهر و دو تیم صدرنشین دو امتیاز فاصله بیندازند.

 ترکیب نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان - هفته سوم لیگ بیست و یکم - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

نگاهی به آمارهای بازی گل‌گهر و نساجی نشان می‌دهد که این تیم طبق گفته‌های ساکت الهامی برنامه‌های کاملی برای بازی تاکتیکی روی زمین دارد و بی‌دلیل نیست که هر بار تأکید می‌کند نساجی برای نتیجه گرفتن در بازی‌های خانگی به زمین مناسب و صاف و چمن باکیفیت نیاز دارد. نساجی در این مسابقه ۴۵۵ پاس یعنی ۱۳۰ پاس بیشتر از تیم قلعه‌نویی ثبت کرد که ۸۲ درصد این پاس‌ها نیز درست بود. ضمن این که ۵۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و از این نظر نیز برتر از میزبان بود.

عملکرد خوب نساجی در دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و گل‌گهر که روی چمن باکیفیت و زمین صاف دو ورزشگاه آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان ارائه کردند این نگرانی‌ را هم برای هواداران و کادر فنی نساجی ایجاد می‌کند که در زمین تقریبا ناهموار استادیوم شهدای ساری آیا بازیکنان می‌توانند به درستی برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا کنند یا مانند دیدار مقابل فجر سپاسی باز با چالش مواجه خواهند شد؟ ضمن این که بارندگی‌های اخیر نیز ممکن است کیفیت زمین استادیوم شهدای ساری را کمتر از وضعیت آن در هفته نخست کرده باشد.

فرصت طلسم‌شکنی مقابل صنعت نفت

تیم الهامی با عملکرد خوبی که از خود طی سه هفته اخیر به جا گذاشته و ترکیب متفاوت ۱-۲-۴-۳ که در فصل جدید توسط الهامی به کار گرفته شده اگر مانند سه هفته اخیر ظاهر شود می‌تواند به دومین برد در فصل جدید و به نخستین برد مقابل صنعت نفت آبادان دست یابد. نماینده مازندران طی سه فصل اخیر لیگ برتر ۶ بار به مصاف صنعت نفت رفت که حاصل این تقابل‌ها چهار تساوی و دو شکست برای نساجی بود. نکته قابل توجه نیز این که هر دو شکست نساجی مقابل صنعت نفت در زمین نساجی ثبت شد.

 آخرین دیدار دو تیم ۱۵ تیر امسال در آبادان برگزار شده بود که دو تیم شرایط متفاوتی نسبت به امروز داشتند. آن زمان نساجی ۲۵ امتیازی بود و در رتبه سیزدهم جدول قرار داشت و برای بقا می‌جنگید ، اما صنعت نفت با ۳۲ امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار داشت و به دنبال بالا رفتن در جدول رده‌بندی بود؛ دیداری که با دو گل زیبای محمود مطلق‌زاده برای صنعت نفت در دقیقه ۴۲ و سوپرگل حامد شیری در دقیقه ۳ وقت‌های اضافه نیمه نخست برای نساجی با تساوی ۱ -  ۱ پایان یافت و نساجی توانست یک امتیاز ارزشمند را برای بقا از آبادان کسب کند. ولی حالا شرایط دو تیم متفاوت است؛ نساجی با ۴ امتیاز از سه بازی در رتبه هفتم جدول قرار دارد و صنعت نفت آبادان بدون امتیاز قعرنشین است و در صورت شکست در بازی امروز شرایط بحرانی‌تری پیدا خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان ۱ - نساجی مازندران ۱ / هفته بیست و ششم لیگ بیستم / ۱۵ تیر ۱۴۰۰

شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت آبادان نخستین بازی لیگ را در زمین خانگی با یک گل به ذوب‌آهن اصفهان واگذار کردند، در هفته دوم مهمان تراکتور تبریز شدند و شکست سنگین ۳ – ۰ را پذیرا شدند و سومین دیدارشان را هم در آبادان مقابل تیم تازه‌وارد فجر سپاسی شیراز ۲ – ۰ باختند تا بدون امتیاز وارد هفته چهارم شوند. شرایط کنونی صنعت نفت از یک سو برای نساجی فرصت محسوب می‌شود ، چرا که این تیم نشان داده شرایط مناسبی ندارد، اما نساجی که بازیکنانش تقریبا در همه نقاط زمین از آمادگی خوبی برخوردار هستند می‌تواند به برد دست یابد.

بازگشت منصوریان، محرومیت الهامی

تیم صنعت نفت در بازی فردا نسبت به سه هفته اخیر یک مزیت برجسته دارد و آن هم حضور سرمربی این تیم در کنار زمین است. علیرضا منصوریان سه هفته نخست لیگ برتر را به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست همراه با تیم خود بگذراند و از کنار زمین بازیکنان خود را هدایت کند ، اما طی روزهای اخیر با گذراندن دوره بیماری و منفی شدن تست آخرش به اردوی تیم اضافه شد. بر همین اساس دیدار فردا نخستین حضور منصوریان در لیگ بیست‌ویکم به عنوان سرمربی در کنار زمین محسوب می‌شود. این حضور طبیعتا روی عملکرد تیم می‌تواند اثرگذار باشد. هرچند یکی از چالش‌های او در این مسابقه محرومیت طالب ریکانی هافبک ‌طراح اثرگذار صنعت است که کار را برای منصوریان تا حدودی دشوار می‌کند.

علاوه بر طالب ریکانی که بازیکن محروم صنعت نفت آبادان برای دیدار فرداست، نساجی هم یک چهره محروم شده دارد که غیبتش در این مسابقه محسوس خواهد بود. ساکت الهامی سرمربی نساجی هفته قبل در دیدار مقابل گل‌گهر پس از درگیری شدید لفظی با موعود بنیادی‌فر داور بازی به فاصله چند ثانیه دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد و به همین دلیل در بازی امروز نمی‌تواند از کنار زمین شاگردان خود را هدایت کند و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیم خود باشد.

ساکت الهامی به دلیل دریافت کارت قرمز در هفته سوم، از حضور روی نیمکت نساجی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان محروم است.

هفتمین تقابل لیگ برتری نساجی و صنعت نفت با توجه به عملکرد خوب علیرضا حقیقی در دروازه نساجی به ویژه مقابل گل‌گهر، هماهنگی زوج میانی و باتجربه نساجی یعنی مسعود شجاعی و حامد شیری و آمادگی سایر بازیکنان این تیم می‌تواند نخستین برد نساجی مقابل صنعت نفت را رقم بزند ، اما نباید فراموش کرد که صنعت نفت هم می‌تواند فردا برای نساجی دردسرساز شود.

معمولا تیم‌هایی که در ابتدای فصل دچار شرایط بحرانی می‌شوند برای خروج از بحران بازی مستقیم را در دستور کار قرار می‌دهند و عمدتا هم خطرناک ظاهر می‌شوند. از طرفی نیز صنعت نفت آبادان بازیکنان خوبی مانند مهدی حنفی، حکیم نصاری، فاخر تهامی و امید حامدی‌فر را در مرکز زمین دارد که می‌توانند مانعی برای اجرای تاکتیک‌های نساجی در دیدار فردا باشند.

مسابقه نساجی و صنعت نفت آبادان توسط حسن اکرمی داوری می‌شود و میلاد قاسمی، مجتبی غریب و علی بای کمک‌های او در این مسابقه هستند.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران ساری صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان مازندران ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران ساری فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران ساری صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان مازندران ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان نساجی مازندران مقابل صنعت نفت مقابل گل گهر سه هفته اخیر ساکت الهامی برای نساجی صنعت نفت کنار زمین هفته نخست بازی خوب لیگ برتر لیگ بیست هفته سوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر