Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان از مجتمع تجاری آتام، مجموعه شرکت‌های آجرماشینی ارومیه، آجر زبره جهان سفال و شرکت شایان گستر ارومیه بازدید کردند. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جریان بازدید از مجتمع تجاری آتام، مجموعه شرکت‌های آجرماشینی ارومیه، آجر زبره جهان سفال و شرکت شایان گستر ارومیه بیان کرد: واحد‌های تجاری و تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند مسائل و مشکلاتی متوجه آنهاست که بخشی از این مشکلات حقوقی و قضایی و بخش دیگر در ارتباط با مجموعه بانک‌ها و نهاد‌های دولتی در حوزه صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این بازدید متاسفانه ملاحظه گردید که واحد تولیدی آجر و سفال که یک مجموعه عظیم تولیدی با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر و دارای ظرفیت صادرات می‌باشد، متاسفانه به خاطر مسائلی در حوزه تامین گاز و بحث‌های مالیاتی و بانکی کلاً تعطیل گشته است و مجموعه تجاری آتام که از ظرفیت خوبی از بعد جذب گردشگر و فراهم آوردن فضای مناسب برای خانواده‌ها و توسعه تجارت می‌باشد، تکمیل این پروژه سالهاست که متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این واحد‌های تولیدی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی از لحاظ اشتغال زایی هستند و با ورود‌های حداقلی مشکلاتشان قابل حل بوده و مطمئن هستیم با همکاری که در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی وجود دارد با ورود مجموعه‌های اجرایی و حمایت‌های مستقیم دستگاه قضایی در سریعترین زمان ممکن مشکل این سه واحد تولیدی مرتفع و به سرعت شاهد راه اندازی و توسعه آن‌ها خواهیم بود.
عتباتی، با بیان اینکه تعطیلی واحد‌های تولیدی مساوی آسیب‌های اجتماعی وبزهکاری است ابراز امیدواری کرد، با شروع به کار این واحد‌های تولیدی و سایر واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اشتغال زایی خوبی برای جوانان ایجاد خواهد شد و مشکل بیکاری جوانان که دغدغه اصلی خانواده‌ها و به نوعی دستگاه قضایی از لحاظ پرونده ها، اختلافات و زندانیان می‌باشد مرتفع خواهد گردد.
وی در پایان تاکید کرد، قطعاً این بازدید‌ها با همراهی مجموعه‌های قضایی و اجرایی و فعالان اقتصادی، خروجی خیلی خوبی خواهد داشت، مخصوصاً امسال که دستور و فرمان مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها بوده و لازم الاتباع برای همه، مخصوصاً مسئولین می‌باشد در حد اعلای خود در این استان محقق خواهد شد.   بیشتر بخوانید: رفع مشکل ده ساله یک مجتمع تولیدی در ابرکوه یزد   انتهای پیام/ برچسب ها: رفع موانع تولید حمایت از کالای ایرانی دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع موانع تولید حمایت از کالای ایرانی دستگاه قضایی آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین