Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:20:19 GMT

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرری ۵۲۸ میلیون جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۶۲۱

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرری ۵۲۸ میلیون جریمه شدند

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به تشدید بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال در پی شکایت‌های متعدد مردمی طرح بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ری بر اساس ماده ۶۸ قانون نظام صنفی و بنا بر ابلاغ اتاق اصناف ایران طرح ویژه بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها صورت گرفته و در حدود ۷۱ برگ جریمه تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ری به دلیل تبلیغات خلاف واقع و گران‌فروشی از سوی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری صادر شده و ارزش ریالی جرایم تاکنون در حدود ۵۲۸ میلیون ریال است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به تخلفات متعدد این واحدها تصریح کرد: تقلب، ارائه کالاهای تاریخ گذشته، مغایرت قیمت و تبلیغات خلاف واقع از جمله تخلفات این فروشگاه‌ها است که از سوی بازرسان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌ربط ارجاع می‌شود.

ستاره با بیان اینکه اغلب تخفیفات این فروشگاه‌ها واقعی نیست خاطرنشان کرد: مردم در خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به قیمت کالا پس از ارائه فیش دقت داشته باشند زیرا غالباً قیمت نهایی کالا پس از خرید با اعمال تخفیفات از سوی فروشگاه از قیمت مصرف کننده روی کالا بیشتر منظور شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف شهرستان ری تخلفات فروشگاه های زنجیره ای بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های زنجیره ای بازرسی از فروشگاه اتاق اصناف شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر