Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اصفهان گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی در فضای مجازی حضور فعالانه و هوشمند داشته باشند. - اخبار استانها -

رضا غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، پیرامون برنامه‌های دارای اولویت سازمان فضای مجازی در حوزه برنامه‌های دیجیتال و فضای مجازی اظهار داشت: در عرصه فعلی یکی از ابزارهای بسیار حائز اهمیت در تعیین افکار، ذهن‌ها و رفتار نوجوان‌ها، جوان‌ها و آحاد مردم در کشور و جهان فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این موضوع به حکمرانی فضای مجازی که اکنون بر زندگی‌ها سیطره دارد اشاره می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ذکر شده، قوت در فضای مجازی می‌تواند بسیار چشمگیر باشد و این قوت به مفهوم تولید محتوا برای انتشار در عرصه فضای مجازی است. برای اینکه بتوانیم شاهد تولید محتوای فاخر باشیم که بتواند دست برتر و روایت نخست را در جنگ روایت‌ها در عرصه مجازی داشته باشد ضمن نیاز به شناسایی ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی باید به توانمندسازی این افراد پرداخت. برای توانمندی‌سازی و شناسایی ظرفیت‌ها نیازمند برگزاری مسابقات و رویدادها هستیم. رویکردی که در سال 1400 برای مرکز فضای مجازی دنبال کردیم این بوده  که مجموعه جوانان و نوجوانان انقلابی در فضای مجازی حضور فعالانه و هوشمند داشته باشند.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می‌شودسومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان به‌روایت تصویرهدف اصلی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استعدادیابی و توانمندسازی نوجوانان است

غفوری تصریح کرد: همچنین درنظر داشتیم که این افراد با آموزش و توانمندسازی بتوانند محتوای خوبی که مورد پسند مردم هست را تولید و منتشر سازند. بدین منظور به دانستن و آگاهی داشتن نسبت به تکنیک‌های اقناع در فضای مجازی نیازمندیم. ضروری است که جوانان و نوجوانان فعال عرصه مجازی نسبت به اصول طراحی و تدوین این فضا آگاهی داشته باشند، در همین راستا به مربیان زبده‌ای نیازمندیم که در کنار آن فعالان این حوزه باید تولیدات مستمر خود را به نتیجه رسانند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان اصفهان پیرامون رویکرد تدوین شده برای فضای مجازی استان اصفهان، گفت: اکنون توانمندسازی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در استان جزء رویکرد اصلی ما به حساب می‌آید.

وی پیرامون راهبردهای سازمان فضای مجازی در جنگ نرم این روزها، اظهار داشت: باید به این موضوع فراتر نگاه کرد چرا که روزی بحث جنگ نرم بود و این روزها به جنگ شناختی تبدیل شده است، شناختی که نسبت به محیط، اطراف و افراد وجود دارد، موردنظر است و در واقع فضای مجازی سبب تغییر و یا هدایت ذهنیت‌ها می‌شود.

غفوری ادامه داد: اکنون که فضای مجازی بر رفتار، گفتار و تصمیم‌گیری‌های مردم حکمرانی می‌کند، باید بتوانیم در فضای مجازی محتوایی که رویکردش سبک زندگی اسلامی است را به اشتراک بگذاریم تا بلکه در جنگ تهاجم مافیای رسانه غرب علیه فرهنگی غنی ایرانی اسلامی پیروز شویم.

وی با بیان اینکه همانطور که در سایر عرصه‌ها نوجوانان توانستند موفقیت‌های زیادی کسب کنند، در صورتی که نوجوانان با قدرت به این عرصه ورود کنند این عرصه از آن آنها خواهد بود، بیان کرد: با این نوع عملکرد نه تنها این فرهنگ در کشور ما رواج می‌یابد بلکه قابلیت صادر شدن به دیگر کشورها را نیز دارد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان اصفهان پیرامون ارائه تسهیلات و میزان پشتیبانی این سازمان از جوان‌های فعال این حوزه، خاطرنشان کرد: ما استعدادهایی که می‌توانند به صورت تیمی تولید محتوا کنند را مورد حمایت قرار می‌دهیم، بدین معنا که در زمینه تولید محتوا هم در عرصه مشاوره و هم در عرصه تأمین مالی در حد توان پشتیبان آنها خواهیم بود. از طرف دیگر با ارتباط با مجموعه‌های مختلف همانطور که با سازمان صدا و سیما ارتباط گرفته شد، اگر اثر فاخر باشد قرارداد بسته می‌شود و با فروش محصولات، اشتغالزایی برای جوانان فعال نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/163/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان فضای مجازی بسیج جوانان و نوجوانان فضای مجازی تولید محتوای استان اصفهان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه

سپهر حیدری را شاید بسیاری از هواداران فوتبال، خاصه از نوع پرسپولیسی‌اش، بشناسند. او پیش‌تر پسر آرام و متینی بود که از اصفهان به قلب خط دفاعی پرسپولیس رسید و توانست در همان فصل دراماتیک که سرخ‌پوشان تهرانی با افشین قطبی در آخرین ثانیه‌های جدال بازی با سپاهان که به گل نیاز داشتند با یک ضربه سر کار را تمام کند و قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

برای نسل جدید هواداران هم، به ویژه آن‌هایی که دستی بر فضای مجازی دارند، سپهر حیدری چهره چندان ناشناخته‌ای نیست. او و همسرش چندصباحی می‌شود تصمیم گرفته‌اند نقش اینفلوئنسر‌های مجازی را بازی کنند. البته که نگاهی به آمار دنبال کنندگان آن‌ها در فضای مجازی هم نشان می‌دهد در این زمینه موفق بوده‌اند. اتفاقا همینجاست که تضاد کاراکتر سپهر حیدری بیرون می‌زند و او را از بازیکن آرام سابق تبدیل به یک غول فضای مجازی می‌کند. برای بررسی بیشترش کافی است به سبک کری‌های او در اینستاگرام رجوع کرد تا مشخص شود چقدر (احتمالا) برای جذب مخاطب، مسیر متضادی را در پیش گرفته است.

سپهر البته سعی کرده قصه تکراری کری‌خوانی را در پیش بگیرد و روی لایک‌های هواداران پرسپولیس همیشه حساب کرده است با این حال، استوری و یا پست‌هایش همیشه هم عرف کری‌خوانی را رعایت نمی‌کند. نمونه‌اش همین انتقاد از پیرمرد هتاک اصفهانی که به هواداران زن پرسپولیس توهین زشتی کرده و به تازگی عنوان شده ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده است. سپهر حیدری انتقادات تندی را از او داشته، ولی خودش در همین انتقادات فحش‌هایی به کار برده که نیتش را زیر سوال می‌برد؛ چطور می‌شود با به کار بردن الفاظ رکیک، فرد دیگر که فحاشی کرده را نقد کرد؟

 

دیگر خبرها

  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند