Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:03:16 GMT

ابلاغ ۱۵ مصوبه خدمات شهری در منطقه ۱۴

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۴۷۸۶

ابلاغ ۱۵ مصوبه خدمات شهری در منطقه ۱۴

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش «قرار خدمت، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیئت همراه با حضور در ناحیه ۱ منطقه ۱۴ و استماع گزارشی مبسوط از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های پیش روی این معاونت که توسط معاون خدمات شهری منطقه ۱۴ ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه از اتوبان امام علی (ع)، باغ وثوق الدوله، کانال بلوار ابوذر، بلوار نیکنام و…، بازدید و با برخی از شهروندان گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه‌ای که با حضور مدیران ارشد این معاونت، معاون خدمات شهری این منطقه و.... در راستای احصاء و جمع بندی نهایی موضوعات برگزار شد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد بهتر امور و خدمات رسانی بهینه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

بهرامی در ادامه بر تبلیغات سامانه ۱۳۷ در فضای شهری تاکید کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان و مسؤولین است؛ بنابراین از ظرفیت‌های لازم برای تداوم و استمرار این ارتباط که به طور قطع در راستای احصاء موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیزمان است استفاده شود تا بتوانیم خدمات رسانی بهینه ای را به شهر و شهروندان داشته باشیم.

وی در پایان بر لزوم مشارکت اجتماعی شهروندان تاکید کرد و گفت: مدارس یکی از بهترین مکان‌ها برای آموزش و جلب مشارکت حداکثری آنان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهر و شهروندان می‌باشد که باید در این خصوص اقداماتی صورت گیرد.

در جریان این نشست معاون خدمات شهری شهرداری تهران به پیام چند تن از شهروندان این منطقه که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته بودند، پاسخ داد.

همچنین در این جلسه پس از بحث و بررسی موضوعات ذیل چون ایمن سازی، بهسازی و زیباسازی مسیل ابوذر، کف سازی و ایمن سازی دیواره و جداره‌های کناری مسیل ابوذر، رفع نقص و به روز رسانی سیستم روشنایی منفی یک اتوبان امام علی (ع)، مرمت و راه اندازی پل مکانیزه بزرگراه امام علی (ع)، مرمت، بهسازی و رفع نواقص مقبره الشهدا، دیوارنگاره‌ها، تابلوی تمثال شهدا و تابلوهای شناسایی معابر مزین به نام شهدا، مرمت و بهسازی کوشک تاریخی بوستان سلیمانیه، پیگیری تملک زمین به منظور احداث ایستگاه آتش نشانی، رسیدگی به وضعیت بازار گل شهید محلاتی، احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی خیابان خاوران حد فاصل میدان خراسان تا مخبر، احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی حد فاصل پیروزی تا پاسدار گمنام به منظور رفع معضل آبگرفتگی بلوار نیکنام و…، از مصوبات این منطقه بود که به تصویب رسید.

کد خبر 5344206

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران شهرداری منطقه 14 تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی یوم الله 13 آبان پیش بینی وضعیت هوا علیرضا زاکانی وزارت آموزش و پرورش مهدی چمران میراث فرهنگی غلامحسین محسنی اژه ای گردشگری شهرداری منطقه 14 تهران آلودگی هوا باستان شناسی معاون خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود