Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهاردهم آبان ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روستای دنسر در شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان را لوله کشی کردند، ولی آب تصفیه نشده واکثر اوقات پراز گل وگرد و خاک است ومامجبور هستیم ازآن به عنوان آب آشامیدنی استفاده کنیم لطفا پیگیری کنید.

سلام کارت مرزنشینی استان خوزستان شهرستان سردشت زیدون برای بعضی‌ها آمده، اما تعدادی از افراد ۶ ماه است که ثبت نام کرده اند و خبری نشده لطفا گزارشی تهیه کنید.

قطعی وتک فاز شدن مکرر برق چاه‌های کشاورزی درمنطقه شمیل وآشکارا، شهرستان حاجی آبادهرمزگان باعث خسارت‌های فراوان به کشاورران شده، تلفن اتفاقات برق پاسخگو نیست لطفا پیگیری کنید.

سلام ازاضافه‌حقوق کارگر‌های آشپزخانه‌ شرکت‌نفت مسجدسلیمان که دولت از سال پیش اضافه کرده بود تاالان اطلاعی به ما نداند لطفا پیگیری شود.

سلام چرا مرغ تنظیم بازار دولتی که تحت نظارت تعزیرات در شهر آباده استان فارس توزیع می‌شد مدتی است که سهمیه مرغ تنظیم بازاری را با آرم سالم توزیع نمی‌کند. لطفا گزارشی تهیه کنید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوژه های مردمی شبکه های اجتماعی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید