Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی ارائه مرجوعه قضایی توسط یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مقادیری ارز دیجیتال وی به سرقت رفته است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ نصرتی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی رمز و پسوردی در اختیار هیچ کسی قرار داده  نشده و فقط اطلاعات و رمز کیف پول الکترونیکی خود را در گوشی ذخیره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات کارشناسی و فنی صورت گرفته متهم که یکی از دوستان شاکی بود، مورد شناسایی قرار گرفت و در مواجهه با ادله قاطع پلیس ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کرد که از اعتماد دوستش سوءاستفاده کرده و با دسترسی به گوشی شاکی، اطلاعات کیف پول الکترونیکی وی را به دست آورده و مقادیری ارز را به سرقت برده است.

این مقام مسئول گفت: امروزه خرید و نگهداری از ارزهای دیجیتال محبوبیت بیشتری یافته و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، از این رو دانستن نکات امنیتی در استفاده از رمز ارزها برای کاربران که قصد ورود به این حوزه را دارند لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ورود بدون دانش فنی به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه افراد را با خطر رو به رو کند، به شهروندان توصیه کرد: هرگز کلید خصوصی کیف پول دیجیتالی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به عنوان پل ارتباطی با هموطنان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ارز دیجیتال رمز ارزها اخبار حوادث سرقت فضای مجازی ارز دیجیتال رمز ارزها سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت فال سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند