Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام‌جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی مشکلات روحی، اخلاقی، بی‌اعتقادی دینی و فساد اخلاقی را رواج می‌دهند، گفت: در این راستا هنرمندان تولید محتوای دیجیتال به‌عنوان افسران جنگ نرم و فضای مجازی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر ابعاد مختلف جهاد را مورد اشاره کرد و به فرمان رهبر معظم انقلاب برای جهاد تبیین جوانان پرداخت و اظهار داشت: جهاد تبیین کمتر از جهاد سخت نظامی و حضور در میدان‌های جنگ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در واقعه عاشورا 2 جهاد حسینی و زینبی رقم خورد، خاطر‌نشان کرد: در جهاد تبیین و زینبی گاهی فرمانده و افسران قرارگاه آن زنان هستند که در حادثه عاشورا این مهم محقق شد.

امام جمعه موقت بوشهر ضرورت توجه به جهاد تبیین را بیش از دیگر جهاد و جنگ‌ها دانست و تصریح کرد: اکنون پاسداران و بسیجیان در همه جبهه‌های سخت و نرم حضور فعال و مستمری دارند که شکست استکبار جهانی در دزدی دریایی توسط نیروی دریایی سپاه مایه شوق، افتخار و غرور ملت ایران شد.

وی با استناد به روایتی از امام حسن عسکری (ع) در تفاوت مجاهدان جنگ سخت و جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دشمن برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد صحنه و افکار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان شده تا از این طریق با نفوذ به مرزهای فکری و اعتقادی اهداف خود را محقق کند.

دشتی، مرزداران اعتقادی و فکری در جلوگیری از نفوذ دشمن به تفکرات مردم به‌عنوان جهاد تبیین رسالت و وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی مشکلات روحی، اخلاقی، بیاعتقادی دینی و فساد اخلاقی در جامعه رواج می‌دهند که در این راستا جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین خنثی‌کننده حرکت و توطئه دشمن است تصریح کرد: در این راستا هنرمندان تولید محتوای دیجیتال به‌عنوان افسران جنگ نرم و فضای مجازی در مقابله با اهداف و ترفند دشمنان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مدیریت افکار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را از اهداف دشمن در تولید برنامه در فضای مجازی دانست و تصریح کرد: تغییر در فرهنگ و اعتقاد مردم و هدایت تفکر جامعه به سمت اهداف تعیین شده از مهمترین برنامه دشمنان در جنگ نرم و فضای مجازی است.

وی با  اشاره به اینکه دشمن در 2 جبهه فکری و روحی بر روی افکار عمومی از جمله جوانان و نوجوانان تأثیرگذار است خاطر نشان کرد: عالمان، استادان، افراد خاص از نفوذ دشمن بر افکار آنان در امان نیستند که باید جهاد تبیین مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام‌جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه فضای مجازی دشمن گاهی قتلگاه جوانان پاک و علما می‌شود، گفت: دشمنان با رواج اندیشه‌های انحرافی و دیدگاه‌های متفاوت اهداف خود را دنبال و محقق می‌کنند و مشکلات روحی، روانی، فساد اخلاقی آلوده شدن به گناه فراهم می‌شود.

دشتی، تغییر دیدگاه‌ها و تفکرات را از اهداف دشمن در تولید محصولات فرهنگی و هنری در فضای مجازی دانست و افزود: اکنون فضای مجازی وارد منزل و افکار همه آحاد جامعه شده و در این راستا وظیفه و مأموریت سنگینی بر‌عهده و دوش افسران جبهه جهاد فرهنگی در عرصه فضای مجازی در تولید محتوا دیجیتال قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تأکید کرد: افسران میدان جهاد در فضای مجازی باید از همه ظرفیت‌‌ها در این عرصه استفاده کنند و مورد حمایت ویژه قرار بگیرند.

دنیای امروز در اختیار رسانه است

مسئول فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با بیان اینکه ملت‌هایی که در رسانه ضعیف باشند برای حفظ خود دچار مشکل می‌شوند، خاطر‌نشان کرد: دنیای امروز در اختیار رسانه است و ملت‌هایی که نتوانند در حوزه رسانه و تولید محتوای دیجیتال فعالیت داشته باشند قطعاً برای حفظ خود دچار مشکل خواهند شد و با آسیب جدی روبه‌رو می‌شوند.

مهراب کیانی اضافه کرد: امروز باید براساس موقعیت جغرافیایی و بوم منطقه، جوانان و نوجوانان فعال در عرصه فضای مجازی تولید چند رسانه‌ای و دیجیتال داشته باشند.

وی با اشاره به اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج استان بوشهر تصریح‌ کرد: این رویداد در 3 بخش ملی تولید بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و انیمیشن و در 2 بخش استانی کلیپ و پوستر برنامه‌ر‌یزی شده و شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.

مسئول فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت بالقوه بسیج‌ را از اهداف سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج دانست و افزود: باید امروز از فرصت این رویداد به‌خوبی استفاده شود و برگزاری سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج برای کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت بالقوه بسیج است.

کیانی موضوع سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج را برشمرد و خاطر نشان کرد: رقابت نوجوانان و جوانان با موضوع، بوشهر پایتخت مقاومت، بوشهر از رئیسعلی تا دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس است.

وی با بیان اینکه این رویداد مقدمه‌ای برای برگزاری رویدادهای آینده است تصریح کرد: بسیج آمادگی دارد با برگزاری رویداد تولید محتوا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

مسئول فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: 70 نفر در مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر شرکت کردند که از نفرات برتر تجلیل می‌شود.‌

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم از قاب دوربینبسیجیان با تولید محتوای دیجیتال با پدیده‌های ضدارزشی استکبار مبارزه می‌کنندسومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان به‌روایت تصویر

‌در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج سپاه استان بوشهر ضمن تجلیل از برترین‌ها تیم‌ها و افراد برتر این رویداد به مسابقات کشوری که 26 آبان در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج تولید محتوای دیجیتال بسیج امام جمعه موقت بوشهر جنگ نرم و فضای مجازی جوانان و نوجوانان سپاه امام صادق خاطر نشان استان بوشهر جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران