Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه مردمی بخش «تک عکس» و «مجموعه عکس» پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با نظر مردم به اثری که بیشترین رای را کسب کند اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد به بهترین تک عکس و مجموعه عکس‌های ارسال شده به این جشنواره از نگاه مخاطبان نیز جایزه ویژه‌ای اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان به رشته عکاسی و مخاطبن جشنواره تلویزیونی مستند تا پنج‌شنبه 20 آبان فرصت دارند تا به عکس‌های منتخب خود رای داده و در این انتخاب مشارکت کنند. در این دو بخش، آثاری که بیشترین رای را کسب کند جایزه ویژه مردمی بخش عکاسی اهدا می‌شود.


براساس این گزارش، نظرسنجی برای انتخاب بهترین تک عکس و مجموعه عکس از طریق استوری پیج جشنواره تلویزیونی مستند بوده و برای هر اثر 24 ساعت زمان رای‌گیری وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینستاگرام جشنواره تلویزیونی مستند بهترین عکس‌ها را انتخاب کنند.


پنجمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تک عکس شبکه مستند جشنواره جشنواره تلویزیونی مستند مجموعه عکس تک عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟