Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی "آر تی فرانس"، «کریستین ترهس» نماینده پارلمان اروپا عدم شفافیت و ریاکاری اروپا نسبت به قراردادهای خرید واکسن با شرکت های داروسازی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
آرتی فرانس همچنین تصریح کرد: این نماینده رومانیایی پارلمان اروپا با فاش کردن سندی که بخش های زیادی از آن ویرایش (دستکاری) شده، گفت: این دموکراسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استبداد و خودسری در راستای منافع شخصی است!  
این منبع خبری افزود: این نماینده پارلمان اروپا از این واقعیت انتقاد کرد که بروکسل می خواهد "یک محصول پزشکی را به شهروندان اروپایی تحمیل کند بدون اینکه آن ها بدانند دقیقاً قراردادها شامل چه چیزی است". اینکه دولت همه چیز را درباره شما بداند، استبداد است؛ اما وقتی که شما همه چیز را در مورد دولت بدانید، دموکراسی است.  
انتقادات تند نماینده پارلمان اروپا از ابهامات در قراردادهای خرید واکسن در حالی است که در ماه گذشته (اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای (۴۵۸ رای موافق، ۱۴۹ رای مخالف، و ۸۶ رای ممتنع) خواستار قانونگذاری به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیند خرید و توزیع واکسن در اتحادیه اروپا شده بود.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بیش از ۶۵ میلیون و ۵۲۵ هزار نفر در اروپا به همه گیری کووید-۱۹ ابتلا شده اند که از این میان بیش از یک میلیون و ۳۱۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتحادیه اروپا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا واکسن کرونا ویروس کرونا اتحادیه اروپا واکسن کرونا نماینده پارلمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه