Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛نادر فرامرز پور،در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کرمان که در دادسرای نظامی کرمان،با تقدير و تشكر از زحمات شبانه روزی پلیس،اخلاق مداری را نماد رافت و عزت پليس جامعه محور دانست وگفت:يکی از الزامات فعاليت‌های پليس، اخلاق و اخلاص عمل است و موفقيت پليس در ماموريت‌ها تنها زمانی حاصل می شود که بتواند روحيه خود را با قرآن و ادعيه الهی مانوس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اخلاق و رفتار اسلامي را موجب افزايش اعتماد مردم به پليس عنوان کرد و اظهار داشت:رفتار،کردار،گفتار و ظاهر پليس بايد براساس کارآمدترين الگوهای حرفه ای و متناسب با فرهنگ اصيل اسلامی بوده تا حس اعتماد را در مردم افزايش دهد و به پشتوانه اين مهارت ها بتواند بهترين،تاثيرگذارترين و كارآمدترين واكنش را از خود نشان دهد.

فرامرز پور،توجه به خدا را مهم ترين اصل در حصول سلامت كاری برشمرد و عنوان داشت:کسی که در انجام امورات،خداوند را شاهد و ناظر اعمالش بداند از اتفاقات يا وسوسه هايی که ممکن است در طول دوران کار اداری به وجود بيايد، حذر می کند.
دادستان نظامی استان کرمان خاطرنشان کرد:ولايت مداری و ايمان به خدا از ويژگی های پليس ايران اسلامی است که اين سازمان را  از ساير پليس های دنيا متمايز کرده است.

وی اظهار داشت:مردم قدردان زحمات پليس هستند و بنابراين شما خدمتگزاران نيز بايد ارزش کار خود را بدانيد و تلاش جهت برقراری امنيت را خدمت رسانی به مردم و جلب رضايت الهی بدانيد تا سختی كار برای شما آسان شود.
نادر فرامرز پور،با اشاره به اینکه آموزش و ارتقاء آگاهی کارکنان توسط فرماندهان و مدیران موجب موفقیت آنان درانجام ماموریت ها است افزود:اهميت شغل پليس از آن جهت است كه حافظ و نگهبان جان،اموال و حقوق مردم است وتوقع مهم مردم از پليس برخورد قاطع با متجاوزان به مال،جان،حيثيت و آبروی افراد است و بايد در اين راه با دقت موازين اخلاقی و قانون رعایت شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز در این جلسه ارتباط دو سويه و مشترک پليس و دادسرای نظامی را زمينه ساز کاهش جرايم و موجب افزايش اعتماد و صميميت دانست.

سرهنگ امینائی،با اشاره به اینکه ضعف آموزش باعث آسيب پذيری در انجام ماموريت ها می شود بیان داشت:آموزش کارکنان،راهبردی موثر و موفق در ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی نیروی انتظامی را بازوی توانمند کشور در حفظ امنیت دانست و یادآور شد:افتخار بزرگ این مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و این خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت تا ابد ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:آمادگی نیروهای پلیس در انجام مأموریت‌های محوله،ستودنی وقابل تحسین است که بی تردید،آنچه باعث کسب موفقیت‌های روزافزون در شاکله این سازمان ارزشمند شده،انجام برنامه‌های تخصصی و آموزشی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ويژگی های پليس ايران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است