Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آستانه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار، مُهر ذلت دیگری بر پیشانی آمریکا زد و عزت و اقتدار و افتخار ایران را به دنیا ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ایران امروز، ایران ۴۰ سال پیش نیست و اجازه نمی‌دهیم، آمریکا به کشور ما جسارت کند و در همین راستا، با اقتدار خود به دنیا نشان دادیم که چگونه عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌ اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

جیرانی به سفر آیت الله رییسی رئیس‌جمهوری و هیات همراه به استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: سفر رییس جمهوری به استان سمنان و سفر وزیر بهداشت به دامغان، خیر و برکت برای استان و شهرستان به همراه داشت و مصوبات خوبی شاهد بودیم که در آینده نزدیک به اطلاع مردم می‌رسد.

وی به سفر وزیر بهداشت و درمان به دامغان اشاره کرد و افزود: نیازهای حوزه بهداشت و درمان دامغان قابل توجه است، مردم مجبورند برای درمان به شاهرود و سمنان سفر کنند و برای مشکلات ابتدایی خود به شهرهای همجوار می‌روند. 

جیرانی اضافه کرد: از مسوولان بهداشت استان سمنان و شهرستان دامغان می‌خواهیم، به وجود پزشکان متخصص در شهر توجه کنند، مهم‌تر از ایجاد بیمارستان دوم، وجود متخصص در شهر است و اگر بهترین امکانات باشد و متخصص خوب نباشد، بی فایده است.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با موضوع بی حجابی و بدحجابی و سگ‌گردانی در سطح شهر مقابله کند و مصوبه ای اجرایی در این زمینه ارائه کند. 

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی دریای عمان نیروی دریایی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها نفت دامغان خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی دریای عمان نیروی دریایی سپاه پاسداران سید ابراهیم رییسی دریای عمان نیروی دریایی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها نفت دامغان خلیج فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان