Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در جلسه‌ای که با حضور علیرضا فیروزی نایب رئیس، ناصر امیری سرپرست دبیری و فرشید سلطانی رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به رقابت‌های جهانی پاورلیفتینگ با لوازم در محل فدراسیون برگزار شد، مسوولان فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران و درخشش آن‌ها در این مسابقات، آخرین توصیه‌های لازم را برای حضور در این رقابت‌ها به ورزشکاران و کادر فنی تیم کردند تا تیم ملی بدون مشکل در این رقابت‌ها قدرتنمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خاتمه این جلسه، از کلیه ورزشکاران و همراهان تیم اعزامی به مسابقات جهانی تست کرونا به عمل آمد و سپس بسته‌های فرهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به تک تک نفرات اهدا شد.

البته با توجه به همزمانی این جلسه با کلاس درجه ۲ داوری مچ اندازی که در محل فدراسیون برگزار شد، کلیه حاضران این کلاس برای ورزشکاران تونل افتخار ایجاد کردند و با تشویق آنها، برایشان آرزوی موفقیت کردند.

تیم ملی ایران بامداد روز شنبه ۱۵ آبان راهی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم خواهند شد؛ در شرایطی که این رقابت‌ها حکم ورودی بازی‌های جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا را هم خواهد داشت.

گفتنی است؛ اعضای این تیم را امیر اسداله زاده (۷۴ کیلوگرم)، مهرداد اکبری (۱۰۵ کیلوگرم)، مصطفی یزدانی (۱۰۵ کیلوگرم) و پیمان نژادی (۱۲۰ کیلوگرم) به عنوان ورزشکار همراه می‌کنند.

همچنین رحیم عسکری به عنوان سرمربی، اسداله عزیزیان به عنوان مربی و فرشید سلطانی به عنوان سرپرست اعضای کادرفنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر جواد جوادیفر (داور درجه دو بین المللی "امتحان جهت ارتقا به درجه یک")، جعفر پیری نیا (داور درجه دو بین المللی)، مصطفی یزدانی (داور درجه یک بین المللی) و امیر اسداله زاده (داور درجه دو بین المللی) نمایندگان ایران در بخش داوری مسابقات جهانی نروژ خواهند بود.

بیشتر بخوانید

حق السکوت به سبک رئیس فدراسیون بدنسازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی اخبار ورزشی فدراسیون بدنسازی مسابقات جهانی بین المللی داور درجه رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی