Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر حریری رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: در زمان حاضر ۸۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز اول و ۶۱ درصد نیز هر ۲ دُز واکسن کرونا را کرده‌اند که تداوم این وضعیت چشم انداز بهتری را در کنترل این بیماری فراهم می‌کند.

دکتر حریری افزود: طبق پیش بینی ها، میزان واکسیناسیون کامل جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان زنجان تا پایان آبان ماه جاری به ۷۰ درصد خواهد رسید که این روند ایمنی لازم را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید بر اینکه برای ایمنی بالا، ۹۵ درصد جمعیت هدف باید در برابر کرونا واکسینه شوند گفت: وضعیت واکسیناسیون در شهرستان زنجان روند مناسبی را طی می‌کند که امیدواریم همکاری افراد باقیمانده نیز بتواند در تحقق اهداف ترسیم شده موثر باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه کارت واکسیناسیون نیز برای کسانی که ۲ دُز واکسن را دریافت کرده باشند صادر می‌شود ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، فقط برای کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون را رعایت نمی‌کنند اعمال می شود.

در زمان حاضر ۱۴ پایگاه واکسیناسیون کرونایی در سطح شهرستان زنجان فعال است و به گروه‌های هدف خدمت رسانی می‌کنند.

طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در ۳ استان کشور در حال اجرا است که پس از جمع بندی و رفع نواقص آن در سطح ملی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه واکسیناسیون کرونا ویروس شهرستان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند