Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌‏های نماز جمعه این شهر با تبریک عملیات موفقیت آمیز نیروی دریایی سپاه در دریای عمان و ناکام کردن آمریکا در دزدی نفت ایران بیان کرد: آمریکا اکنون به دنبال دزدی دریایی است که این اقدام شوم آن‌ها با اقدام به موقع نیرو‌های دلیر و شجاع نیروی دریایی سپاه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آن‌ها در جریان این عملیات قصد تهدید و تضعیف جمهوری اسلامی را داشتند که با اقدامی هوشیارانه خودشان و خوار و ذلیل شدند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: آمریکا به دنبال تروریسم دریایی در خلیج فارس و ناامن کردن این آبراهه و دریای عمان است

صفایی بوشهری عنوان کرد: تفنگ‏‌داران دریایی آمریکا در مقطعی نیز در خلیج فارس به دست نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند و قادر به کمترین مقاومتی نبودند.

او همچنین با گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده دشتستان، گفت: انگلیس پس از تعرض به بوشهر قصد عزیمت به استان فارس و سایر استان‌‏های مرکزی کشور را داشت که با حماسه زنان عشایر دشتستان در لرده شکستی مفتضحانه خورد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: انگلیس و آمریکا باید بدانند چنانچه کوچک‏‎ترین تعرض نظامی، فرهنگی و اقتصادی علیه ایران انجام دهند کنند در استان بوشهر مرد و زن در مقابل آنان خواهند ایستاد.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت ۱۸ آبان روز ملی کیفیت، بیان کرد: برای موفقیت در تهاجم اقتصادی باید در این حوزه بخوبی کار شود.

او با تاکید بر ضرورت حل معضل بیکاری جوانان بوشهری، عنوان کرد: صنایع و به‌ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید مصوبه استخدام حداقل ۵۰ درصدی نیروهای بومی این استان را محقق کنند.اکنون این میزان بین ۳۰ تا ۳۲ درصد است که  باید تا آخر امسال به ۵۰ درصد برسد.

امام جمعه بوشهر گفت: نبود جوان بیکار در استان، خواسته اصلی و مهم مردم است، زیرا بیکاری منشاء مفاسد‌ بسیاری است.

صفایی بوشهری بیان کرد: فنی و حرفه‌ای و سایر مرکز‌های مهارت آموزی باید در مقوله آموزش نیروی کار متخصص اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه دریای عمان دزدی دریایی حماسه لرده امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی