Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرتضی امیری روز جمعه در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قزوین با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امروز بخش اعظمی از موضوعات اجتماعی در فضای مجازی رقم می خورد و حضور و فعالیت در این فضا بسیار مورد اهمیت می باشد.
وی افزود: امروز فضای مجازی به بستر کسب و درآمد، جریان سازی، موج آفرینی و سایر موضوعات اجتماعی و اقتصادی ورود کرده بنابراین با توجه به این موضوع، سازمان فصای مجازی بسیج در سال های اخیر در بخش های مختلف برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده که نمونه بارز آن برگزاری این رویداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی،گفت: به گفته کارشناسان فضای مجازی تولید محتوا به جهت اثرگذاری عنوان پادشاه در عرصه فضای مجازی به حساب می آید و سازمان فضای مجازی بسیج هم در این زمینه ورود جدی داشته است.
امیری اضافه کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین به صورت همزمان با سراسر کشور از ۱۲ آبان آغاز و تا ۱۴ آبان ادامه داشت و شرکت کنندگان در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایل به رقابت پرداختند.
وی اظهار داشت: در این رقابت ۲۰ تیم به صورت کلی در قالب ۵۰ نفر  شرکت کردند که بیشترین بخش با ۱۳ تیم در انیمیشن بوده‌ است.
این مسوول با اشاره به اینکه بخش اعظمی از اهداف برگزاری این رویداد رقم محقق شده است، گفت: دستاوردهای این رویداد تولید ۱۶ محصول بوده که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و به طور قطع در آینده از ظرفیت های این افراد استفاده خواهد شد.
مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: منتخبین سه حوزه تخصصی در رویداد سراسری و کشوری که در آخر آبان ماه در تهران حضور پیدا خواهند کرد و با منتخبین استان ها به رقابت خواهند پرداخت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات محتوایی استان قزوین قزوین فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات محتوایی استان قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات محتوایی استان قزوین قزوین فضای مجازی رویداد تولید استان قزوین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان

رقابت طرح‌ها در ره آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان پایان یافت و نتایج آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده بود تا افراد و شرکت‌ها بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

ارائه طرح یا محصول به صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شد و طرح‌های برگزیده در جلسه‌ای با حضور معاونان حمل‌ونقل و ترافیک کلان‌شهرها ارائه شد.

نتایج حاصل شده پس از داوری به این صورت بود که لجستیک هوشمند پارس نرم افزار هوش مصنوعی در مدیریت ناوگان و مسیربندی هوشمند محصول فناورانه برتر جشنواره ره آورد (طرح برتر و برنده جایزه یک میلیارد ریالی)، دیدبان فناوری راهبردی آراد با طرح موتورسیکلت ثبت تخلف ساکن محصول فناورانه منتخب جشنواره ره آورد، پیمایش برخط به‌همراه پلتفرم یکپارچه حمل‌ونقل به‌همراه شهر محصول فناورانه منتخب جشنواره ره‌آورد و طرح‌های شایسته تقدیر مربوط به شرکت‌های موج‌افزار فردا، ریوا سرویس شدآمد و هی را است.

این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

کد خبر 750471

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی