Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:16:02 GMT

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۷۶۲۶

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره و اظهارکرد: رسانه ها پای محکم شورای فرهنگ عمومی هستند که اگر نباشند صدای این شورا به جایی نمی‌رسد و امید که مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد.

وی از رسانه‌ها ، اعضای و دفتر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پل‌دختر به خاطر پوشش اخبار و برگزاری مرتب این شورا تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پل‌دختر با بیان این‌که نقش فرهنگ در اصلاح امور جامع غیرقابل انکار است ،گفت شورای فرهنگ عمومی موثرترین عنصر در موجودیت جامعه است که مقام معظم رهبری فرمودند ما در قبال فرهنگ عمومی کشور مسئولیت شرعی و قانونی داریم.

وی با بیان این‌که جامعه برای توسعه در همه بخش‌ها نیازمند فرهنگ است افزود: فرهنگ زیربنای همه کارها در حوزه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، اجتماع و همه امور است که این شورا در سراسر کشور مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و زیر مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

موسوی با بیان این‌که استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن ناشی می‌شود، یادآور شد: تصمیم‌هایی که توسط شورای فرهنگ عمومی گرفته می‌شود زیربنای فرهنگ‌سازی در یک شهر و منطقه می‌باشد که بر اساس نیازهای فرهنگی منطقه بومی سازی می‌شود.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی برتر از همه شوراها و اولویت دارد به کسانی‌که عضو این شورا هستند باید نسبت به این امر اهتمام ورزیده و اهمیت قائل شده و حضور چشمگیری داشته باشد.

امام جمعه پل‌دختر به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا هم‌چنان برای ما چموشی می‌کند و متاسفانه پل‌دختر تنها شهرستان استان است که در وضعیت قرمز مانده و این امر نشانگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت ضعیف در این زمینه است.

وی افزود: متولیان بهداشت باید رعایت پروتکل‌های و زیر ساخت‌های بهداشتی را رعایت و برای ریشه کنی و رهایی از ویروس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را با مدیریت صحیح به اجرا درآورند.

موسوی یادآور شد: جایی که سلامت مردم در خطر است هیچ بهانه‌ای برای کم کاری پذیرفته نیست و همه در هر شرایطی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ آمریکا رسانه ها سپاه شورای فرهنگ عمومی پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود

مرتضی افقه گفت : من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی  خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد