Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه می گوید که تا بعد از جام جهانی 2022، چیزی در مورد آینده او در تیم ملی اسپانیا اعلام نخواهد شد.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام لیست این تیم برای بازی های ملی ماه نوامبر، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این لیست، حضور ژاوی در بارسلونا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری گفت:

کارواخال اگر مصدوم نبود، همیشه دعوت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که دوباره او را در این سطح در اختیار داریم. ما نسبت به بازیکنانی که مصدوم بوده اند و تازه ریکاوری کرده اند، بسیار محتاط خواهیم بود. ما ریسک نخواهیم کرد، ما مراقب آن ها و به خصوص آنسو فاتی خواهیم بود. طبیعی است که فاتی صد درصد نیست و کاملاً به فرم خوبش بازنگشته است. ما ارزیابی خواهیم کرد که او چگونه می تواند به ما کمک کند. فران تورس و مصدومیت در تیم ملی؟ من هرگز بازیکنی را دعوت نمی کنم تا روی او ریسک کنم. شواهد پزشکی ای وجود داشت که بیان کننده این بود که او می تواند بازی کند. از منچسترسیتی و سرمربی آن ها عذرخواهی می کنم. من پیش از دیدار فینال مقابل فرانسه، با تورس صحبت کردم.

بازی مقابل یونان و سوئد نسبت به لیگ ملت های اروپا که در آن بر سر یک جام بازی می کردیم، فشار بیشتری روی من نمی گذارد. تمدید قرارداد؟ تا بعد از جام جهانی، در این مورد چیزی عمومی نخواهد شد. من علاقه ای به آینده ندارم و فقط به حال توجه می کنم. من می خواهم از این تمرکز و شرایط لذت ببرم. من اینجا بسیار راحتم و این را همیشه گفته ام. VAR؟ من آن را دوست دارم. به من اطمینان خاطر می دهد. این بدان معنا نیست که دیگر خطا و اشتباهی در کار نخواهد بود. این امکان تفسیر را افزایش می دهد.

لوئیز انریکه در پاسخ به این که آیا کسانی که به خاطر دعوت نکردن راموس از او انتقاد می کردند، عذرخواهی کرده اند یا خیر، گفت:

نیازی نیست کسی از من عذرخواهی کند.

این سرمربی که خود سابقه حضور در بارسلونا را نیز دارد، در پایان در مورد حضور ژاوی در بارسلونا گفت:

من در رختکن تیم های بارسلونا، اسپورتینگ، رئال مادرید و ... بوده ام. به عنوان یک سرمربی نیز در رختکن تیم های زیادی بوده ام اما در این مورد به طور خاص، ژاوی خیلی بیشتر از من بوده است. امیدوارم همه چیز برای او خیلی خوب پیش برود و بتواند با باشگاهی به بزرگی بارسا به چیزهای زیادی دست یابد. وضعیت بارسلونا؟ من فقط می توانم چیزی را که اینجا اتفاق می افتد، آنالیز و بررسی کنم. ما اینجا این ایده مشخص را داریم که این تیم یک تیم ملی نیست، بلکه تیمی است که نماینده یک کشور است.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم