Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندارن،  شاهرخ بیانی مربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در خصوص این بازی و شرایط بارندگی شهر ساری گفت و اظهار کرد: شهرهای شمالی همیشه بارندگی است و این طبیعی است ولی ما باید تحت هر شرایطی بازی کنیم و تلاش کنیم تا پیروز باشیم.

وی ادامه داد : زمین ساری زمین خوبی نیست ولی باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانی در خصوص روند روبه رشد نساجی سخن گفت و بیان داشت: نساجی از تیم های ریشه دار کشور ماست و ما داریم با این روند ادامه می دهیم برای آینده تلاش می‌کنیم.

وی افزود: هر بازی داریم این روند رو به رشد را ادامه می دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

مربی نساجی در خصوص عدم حضور هواداران در ورزشگاه هم گفت: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد. ولی امیدواریم بزودی طرفداران ما و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

بیانی در خصوص نتایج ضعیف نفت آبادان و در خصوص دست‌کم گرفتن این تیم، گفت: تیم نفت، تیم ریشه داری است و تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد. الان شرایط شرایطی است که لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد.

وی ادامه داد: فاصله‌ها نزدیک است و قطعا هفته‌های ششم هفتم می‌توانم بگوییم چه تیمی ضعیف است یا قوی ! الان زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

مربی نساجی در خصوص تقابل مربیان استقلالی اظهار کرد: درست است که ما در استقلال بازی کردیم اما الان ما تیم‌مان نساجی است و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم.

بیانی در خصوص بازیکنان مصدوم یا محروم تیم خودش گفت: دو سه بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشد. 

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مربی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!