Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:11:29 GMT

شاهرخ بیانی: نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۸۲۰۲

شاهرخ بیانی: نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در قائمشهر اظهار کرد: صنعت نفت آبادان تیم ریشه‌دار و تیم خوبی است که کادر فنی خوبی هم دارد. هر سه بازی این تیم را همراه با کادر فنی نساجی دیدیم و بررسی کردیم.

وی درباره وضعیت کنونی صنعت نفت در جدول و قعرنشینی این تیم خاطرنشان کرد: هنوز در ابتدای فصل هستیم و لیگ تازه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌ها به اندازه خودشان کار می‌کنند تا به هماهنگی برسند. با انجام سه بازی نمی‌توان تیم‌ها را به طور کلی ارزیابی کرد. فاصله‌ها هنوز نزدیک است و روز به روز تیم‌ها خودشان را بیشتر باور می‌کنند. به نظرم از هفته ششم یا هفتم به بعد می‌توانیم ارزیابی بهتری از تیم‌ها داشته باشیم. در مجموع به نظرم امسال به دلیل نزدیکی تیم‌ها به هم فوتبال زیباتری از تیم‌ها می‌بینیم.

مربی نساجی افزود: نساجی یکی از تیم‌های ریشه دار فوتبال کشور است و ما هم برای روزهای بهتر این تیم تلاش می‌کنیم. بازی به بازی بهتر شدیم و امیدواریم تیم روز به روز بهتر شود و طرفداران خوشحال‌تر شوند.

بیانی با اشاره به بارندگی هوا و شرایط زمین چمن استادیوم شهدای ساری گفت: بارندگی در شمال امری عادی است و معمولا هم روی کیفیت زمین تاثیر می‌گذارد ، اما به هر حال هم ما و هم تیم حریف هرچند که ورزشگاه چمن خوبی ندارد، اما باید در این زمین بازی کنیم. مجبوریم کار کنیم و بازی را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم برای آماده نگه داشتن زمین چمن استادیوم شهدای ساری اقداماتی انجام شده و با قرار دادن روکش روی چمن تلاش شده که کیفیت زمین تا حد امکان حفظ شود. امیدواری زمین خوب باشد و فوتبال زیبایی از دو تیم ببینیم.

مربی نساجی به جای خالی تماشاگران در مسابقات اشاره کرد و گفت: فوتبال بدون تماشاگر حتی برای بازیکنان و کادر فنی هم جذابیت ندارد. امیدواریم بزودی طرفداران ما وارد استادیوم‌ها شوند و حس خوب‌شان را به بازیکنان منتقل کنند تا بازی جذاب‌تر شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی نیز در این نشست خبری درباره آخرین وضعیت چمن استادیوم شهدای ساری و پروژه تعویض چمن استادیوم وطنی توضیح داد : چمن استادیوم شهدا تحویل باشگاه نساجی شد و باشگاه نیز تلاش کرد اقداماتی را برای بهسازی زمین چمن انجام دهد.

مجتبی ابراهیمی افزود: البته روکشی که در اختیار باشگاه قرار داده شد کیفیت مناسبی ندارد ، اما در تلاش هستیم تا زمین از بازی هفته نخست شرایط بهتری داشته باشد. به هر حال کیفیت بد زمین برای هر دو تیم است و امیدواریم شرایط چمن برای بازی‌های آینده بهتر شود.

وی درباره پروژه تعویض چمن استادیوم وطنی هم اظهار کرد: اقداماتی در حال انجام است، اما سرعت اجرای پروژه قابل قبول نیست. البته این روزها که بارندگی است طبیعتا پروژه باید متوقف شود ، اما در روزهای عادی با اضافه کردن ماشین‌آلات می‌توان سرعت اجرای پروژه را افزایش داد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تأکید مالک باشگاه بر این نکته که کیفیت چمن توسط پیمانکار فدای سرعت کار نشود خیال پیمانکار را برای کند پیش بردن پروژه راحت کرده است ، در حالی که همین اقدامات را می‌توان با سرعت بیشتری انجام داد.

دیدار نساجی و صنعت نفت آبادان از سری مسابقات هفته چهارم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۵ آبان در استادیوم شهدای ساری برگزار می‌شود. این مسابقه توسط حسن اکرمی داوری می‌شود و میلاد قاسمی، مجتبی غریب و علی بای کمک‌های او در این مسابقه هستند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال شاهرخ بیانی صنعت نفت آبادان مازندران نشست خبری لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال شاهرخ بیانی تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال شاهرخ بیانی صنعت نفت آبادان مازندران نشست خبری لیگ برتر فوتبال استادیوم شهدای ساری صنعت نفت آبادان چمن استادیوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات

مهران فاطمی استاندار یزد درباره وضعیت صنعت فرش استان تصریح کرد: نابود شدن صنعت فرش قصه پرغصه‌ای است و باید همکاران دفتر اقتصادی و انجمن فرش این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به نگاه استان مبنی بر حرکت به سمت دانش بنیان و توسعه نساجی گفت: ما محدود کردن صنایع آلاینده پرآبخواه در استان را در پیش گرفتیم و در محور مهریز ـ عقدا کاهش هزار و ۸۰۰ مجوز را انجام دادیم.

فاطمی، در خصوص تامین مالی واحد‌های نساجی اظهار داشت: از تسهیلات سفر رئیس جمهور به یزد، هزار میلیارد تومان به نوسازی نساجی اختصاص یافته و امسال هم ۳۰ درصد تسهیلات تبصره‌ای به بخش نساجی اختصاص می‌دهیم.

استاندار همچنین خاطرنشان ساخت که ساختمان مرکز نوآوری نساجی برای تربیت نیروی انسانی ماهر را تامین می‌کنیم و تجهیز آن برعهده بخش خصوصی است تا در اول مهرماه آماده باشد.

فاطمی در خصوص راه اندازی دهکده نساجی هم گفت: این دهکده با مشکلات قانونی مواجه است و همچنین به ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد. جانمایی زمین را مشخص کنید تا زمین در اولین فرصت تامین شود.

وی با اشاره به سابقه پنج دهه استفاده استان از معادن افزود: این در حالی است که قدمت نساجی ما به بیش از ۱۰۰ سال می‌رسد، ولی با وجود داشتن نخبه و دانشگاه و فناوری همچنان واردکننده ماشین آلات نساجی و معدن هستیم که باید در این خصوص تدبیری اندیشید.

گرجی مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت هم در این نشست موضوع پارچه را دغدغه اصلی حوزه کاری خود دانست و گفت: بخشی از واردات پارچه به صورت قاچاق انجام می‌شود و در این خصوص سال گذشته اقدامات را شروع کردیم و باید در قالب یک کارگروه به راه حل اجرایی رسید.

در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی مسائل و مشکلات صنعت نساجی یزد نیز افزایش واردات صنایع نساجی، کمبود منابع ارزی، دو نرخی بودن ارز برای صنعت نساجی و تبدیل تولیدکنندگان نساجی به وارد کننده مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر