Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ظهر امروز در سخنرانی خود پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه شهر خرو شهرستان زبرخان خراسان رضوی گفت: صندوق‌های خرد روستایی برای توسعه اشتغال و جلب سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می گیرند تا بتوانند به سرمایه گذاران تسهیلات داده و ایجاد اشتغال را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعضای دولت سیزدهم مردمی هستند و مردم باید آنها را از آن خود بدانند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت مردمی با نیرویی مضاعف و کار جهادی وارد عرصه خدمت به مردم شده و به‌ دنبال این است که امکانات را در سطح مناطق محروم به‌ویژه روستاها توسعه دهد.

خزعلی بیان کرد: دولت به‌دنبال این است که امکانات فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در مناطق محروم و روستایی مورد حمایت مالی قرار دهد.

او با تاکید بر حفظ بنیان خانواده در برابر آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: حفظ خانواده از آسیب‌های اجتماعی ضروری است به خصوص الان که شاهد افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور هستیم که اگر جلوی این روند گرفته نشود منجر به اضمحلال و از هم‌پاشیدگی خانواده و سست‌شدن بنیان آن می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان این‌که حوزه فرهنگی اساس و زیربنای همه بخش‌های دیگر است تاکید کرد: اگر فرهنگ غنی خود را حفظ کرده و به هویت اصیلمان بازگردیم می‌توانیم در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم اما اگر هویت اصیلمان خدشه‌دار شود به راحتی جبران پذیر نیست.

خزعلی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی جامع در خصوص خانواده و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بتوان در مسیر تحکیم بنیان خانواده گام‌های اساسی برداشت.

خزعلی همچنین از مرکز یادگیری محلی برای ارائه آموزشهای مختلف مهارتی با مشارکت افراد محلی در شهر خرو بازدید کرد.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 6090197 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران