Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:43:29 GMT

۶۷۱ تن کالای اساسی امسال در شهرستان خنداب توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۸۷۵۹

۶۷۱ تن کالای اساسی امسال در شهرستان خنداب توزیع شد

 «مرتضی فراهانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، قند، چای و روغن بوده که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی بیان داشت: برخی از این میزان کالای توزیع شده شامل ۱۰۹ تن برنج، ۳۵ تن قند، ۲۸ تن روغن صنفی و خوراکی و ۳ تن گوشت منجمد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خنداب اظهار داشت:در این بازه زمانی ۱۱۵ مورد پروانه نیز صادر و یا تمدید شد.

فراهانی عنوان کرد: ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته که ۴۵ مورد به دلیل کم فروشی، گرانفروشی و همچنین ۳۶ فقره نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه به تعزیرات معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر  متقاضی دریافت تسهیلات،۵۰۰ میلیون ریالی رشته قالیبافی هستند که تاکنون ۱۵ متقاضی توانستند از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شوند و همچنین در این مدت ۶۰ فقره کارت مهارت قالیبافی در راستای ایجاد اشتغال صادر شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب تصریح کرد: سه مجوز برداشت ماسه‌های رودخانه‌ای نیز امسال از سوی این ارگان صادر شد.

۹ هزار و ۲۰۰ تن انواع کالاهای اساسی امسال با قیمت دولتی در استان مرکزی توزیع شده است.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی، سه هزار و ۸۴۶ تن برنج و پنج هزار و ۳۵۵ تن شکر امسال با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در راستای جلوگیری از افزایش قیمت این محصولات در استان مرکزی توزیع شد.

«غلامرضا ملکی» گفته است، اکنون مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان مرکزی وجود ندارد و سه هزار تن انواع کالاهای اساسی در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی این استان ذخیره سازی شده و واردات این کالاها به استان در حال انجام است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی، حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ

به گزارش جام جم آنلاین البرز،جلسه ای با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ ، معاون و مشاور فرماندار ، بخشداران مرکزی و رامجین و رئیس اداره آبفا شهرستان چهارباغ با نامداری مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز در محل اداره کل آبفای استان با موضوع بررسی اقدامات صورت گرفته و رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب شهرستان چهارباغ برگزار گردید .

جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری جهت اطلاع مردم شریف خاطرنشان کرد: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی، از ابتدای سال گذشته تاکنون به منظور رفع معضلات موجود با شناسایی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی در تلاشیم تا کمبود، قطعی و افت فشار آب را برای تابستان سال جاری در شهرستان به حداقل برسانیم.

ایشان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه ارتقا و بهبود توزیع منابع آب در سطح شهرستان پرداخت و افزود: پیگیر احداث مخازن آب جهت پایداری شبکه توزیع هستیم و ان شاءالله این مهم در اولویت امور بوده و احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان چهارباغ در پایان به سایر اقدامات مهم در بخش آبفا اشاره کرد و تصریح کرد: اصلاح شبکه، حفر ۳ حلقه چاه در مناطق شهری و ۷ حلقه چاه در مناطق روستایی، تحویل آب مناطق حساس و دارای اهمیت از جمله اقدسیه، طاووسیه، شهرک طالقانی، زعفرانیه، اسماعیل آباد بالا و همچنین پیگیری آخرین وضعیت" تصفیه خانه فاضلاب مهدی آباد" و"حق آبه سد طالقان و خط انتقال این اتفاق ارزشمند از مهمترین محور‌های گفتگو و دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بشمار میرفت.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ