Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد مجیدی پس از تساوی تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت : وقتی از فرصت ها استفاده نکنی نتیجه آن  می شود که دقیقه ۹۵ گل بخوری اما  از بازی بازیکنانم راضی هستم به ویژه در نیمه نخست و با وجود کیفیت بد زمین بازی خوب بودند.

اعتراض به حضور تماشاگران در ورزشگاه  

سر مربی تیم استقلال به حضور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه اعتراض کرد و افزود: به جامعه ورزش و فوتبال تبریک می گویم که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه بودیم و ایکاش به ما هم اطلاع می دادند که ورود تماشاگران به ورشگاه آزاد شده تا ما هم تماشاگران خود را به ورزشگاه بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت : مسئولان ورزش فارس همین که تماشاگران را به ورزشگاه راه دادندباید فکری هم به حال زمین بازی کنند و منهم از تماشاگران استقلال می خواهم بازی بعدی ما به ورزشگاه بیایند.

مجیدی همچین از نیروهای انتظامی  شیراز تشکر کرد و گفت: آنها زحمات زیادی کشیدند تا ما به بهترین نحو ممکن وارد ورزشگاه شویم.

او  درمورد تعویض بازیکنان هم گفت: تعویض های خوبی کردیم ازآن جا که تیم فجرپس از دریافت گل از بازی بسته بیرون آمد و فضای بیشتری به بازیکنان ما داد از بازیکنان سرعتی در خط حمله همچون مطهری و حسین زاده استفاده کردیم که آنها خوب ظاهر شدند و از بازی رودی ژستد هم راضی هستم.

سرمربی تیم استقلال در مورد داوری هم گفت: ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم  ضمن اینکه مدیر رسانه ای استقلال در این باره صحبت کرد.

زنده یاد پورحیدری پدر استقلال است 

مجیدی همچنین در مورد پنجمین سالگرد زنده یاد منصور پورحیدی هم گفت: ایکاش منصور خان که پدر استقلال است در کنار ما بود.

وی اضافه کرد: ایکاش ناصرخان حجازی  و منصور خان پورحیدری در کنار ما بودند  تا شاهد مربیگری شاگردان خود بودند و با جرات می گویم اگر این ۲ عزیز در قید حیات بودند ما هیچ غصه ای نداشتیم و یاد آنها همیشه در نزد استقلالی ها خواهد ماند.

سر مربی تیم استقلال افزود: تمام سعی و کوشش ما این است که در ادامه مسابقات لیگ برتر با تیم خوبی که داریم  جایگاه شایسته کسب کنیم و از سردار آجورلو مدیر عامل باشگاه هم تشکر می کنم که حمایت می کنند.

وی اضافه کرد: این بازی دیگر تمام شد  و تمرکز خود را روی بازی بعدمی گذاریم.

دیدار تیم های فجر شیراز و استقلال تهران در هفته چهارم مسابقات فوتبال برتر ایران عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد و ۲ تیم  انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی فجر سپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی مدافع ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ولی من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم.

او ادامه داد: تا دقیقه 90 برابر صدرنشین لیگ و تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، واقعا شجاعانه بازی کردیم. هر کاری که توانستیم انجام دهیم ولی برد و باخت در بازی هست و به استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع ذوب آهن اضافه کرد: من فقط می‌خواهم درباره یک مورد صحبت کنم و جز این درخصوص چیز دیگری حرف نمی‌زنم. دقیقه 75 بازی، آقای کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهند بگویند که چرا روزبه چشمی را اخراج نکردند؟ روی چه حسابی؟

وی با اشاره به خطای روزبه چشمی گفت: صد در صد کارت زرد دوم داشت. من واقعا نمی‌دانم. واضح‌ترین صحنه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد. همه چیز واضح بود، می‌توانست در دقیقه 75 روزبه را اخراج کند. بازی یک بر یک بود و ما چند ضدحمله زده بودیم و قطعا می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور این کار را نکرد و متأسفانه بازی را باختیم.

قریشی همچنین درخصوص درگیری میان حامدی‌فر و رضایی نیز توضیح داد: ما داخل رختکن بودیم ولی فیلم آن موجود است. اگر کمیته انضباطی بخواهد کاری انجام دهد، سند آن وجود دارد. این درگیری به بازی رفت بازمی‌گردد که در جریان مسابقه یک سری اتفاقات رخ داده بود.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس