Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:38:47 GMT

استقلال فقط با پنالتی می‌توانست به ما گل بزند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۹۰۰۶

استقلال فقط با پنالتی می‌توانست به ما گل بزند

ایمان صادقی دروازه بان فجر سپاسی معتقد است استقلال فقط از روی نقطه پنالتی می‌توانست به او گل بزند.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی دروازه‌بان فجر سپاسی مقابل استقلال از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد و در ادامه تیمش در دقیقه آخر کار را به تساوی کشاند. او در ابتدا در خصوص حریف و این بازی گفت: از شروع بازی استقلال آمده بود پرس کند و از اشتباهات فردی ما استفاده کند ولی بچه‌ها در نیمه اول به غیر از یکی، دو مورد خیلی خوب کار کردند و موقعیت آن چنانی به آنها ندادیم اما در نیمه دوم بچه‌ها کمی احساسی عمل کردند و چند موقعیت به آنها دادیم ولی نمی‌شود گفت موقعیت صد در صد بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم پنالتی بود یا نه اما در آن صحنه توپ جایی بود که به آن دو بازیکن درگیر ارتباطی نداشت و ضربه سر مرادمند به بیرون رفت و آن دو بازیکن دخالتی نداشتند اما باید کارشناسان نظر دهند و امیدواریم اشتباهی نشده باشد چون ما در بازی اول‌مان گل افساید خوردیم و این ها تیم ما را به داوری حساس می‌کند. خداکند تصمیم داور درست بوده باشد.

 

صادقی ادانه داد: استقلال در نیمه دوم یک مقدار موقعیت داشتیم ولی بعد از اینکه گل را خوردیم بازی دست ما بود و در یک صحنه هم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد ولی فاصله زیاد است و ما از دور می‌بینیم ولی بچه‌ها اعتراص کردند و بازهم کارشناسان باید بگویند ولی خداراشکر گل زدیم، یک مقدار دیر بود و می‌توانستیم زودتر گل بزنیم. خوب بازی کردیم و تمام نقاط قوت استقلال را می‌شناختیم از لحاظ تیمی خیلی خوب کار کردیم و دستوراتی که کادر فنی دادند را خیلی خوب انجام دادیم‌. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیم‌تر می‌شویم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

 

او در مورد گلی که از یامگا خورد بیان کرد: یامگا پنالتی را خوب زد و در جریان بازی نمی‌توانستند به ما گل بزنند مگر اینکه یک پنالتی برایشان گرفته می‌شد و این طور گل می‌زدند. یامگا بازیکن خیلی خوبی است و تیم استقلال هم خوب است ولی فقط روی یک ضربه پنالتی موقعیت گل صد در صد داشتند و نمی‌توانستند در شرایط بازی به ما گل بزنند و فقط بکی دو موقعیت به آنها دادیم.

 

او در مورد گل‌های که در چهار هفته اول لیگ خورده گفت: این دو بازی که گل خوردیم، مخصوصا بازی اول، یک گل آفساید به ما زدند و داور‌ها اگر مقداری بیشتر دقت کنند ما هم امتیاز از دست نمی‌دهیم و این امتیاز‌ها برای ما در آخر فصل سخت می‌شود چون بالاخره همان یک یا سه امتیاز در زمین حریف برای ما خیلی مهم است و در زمین حریف موقعیت خاصی به آن تیم ندادیم و در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم و یا کاشته بود یا اشتباه داور بوده و یا پنالتی شده و ما گل خوردیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم کارشناسانی که هستند. ما می‌دانیم که داوران ما پتانسیل بالایی دارند و امیدواریم روز به روز بهتر شوند و در تمام بحث‌ها پیشرفت کنند و همه داورها در بهترین سطح داوری کنند و در این دو یا سه بازی هم اشتباه داوری پیش می‌آید و امیدوارم این اتفاقات پیش نمیاید.

 

او در مورد حضور تماشاگر در ورزشگاه برای این مسابقه گفت: هوادار برای ما کسی نیامده بود و من مصاحبه آقای مجیدی را ندیدم و برای ایشان احترام قائلم. من تماشاگری را ندیدم وقتی بازی می‌کنم حواس من به زمین است و نمی‌توانم دقیق بگویم اما تماشاگری ندیدم. مسئولان باشگاه و مدیر عامل و خود سردار و مدیر رسانه‌ای بودند و من کس دیگری را ندیدم و فکر نمی‌کنم به تماشاگران اجازه ورود داده باشند چون اگر تماشاگر باشد اجازه بازی نمی‌دهند. احتمال دارد تماشاگرانی که از بالای سقف خانه‌ها بودند منظورشان بوده و نظر آقای مجیدی محترم است و جزو مربی‌های بااخلاق هستند و ارزش زیادی برای ایشان قائلم.

 

صادقی در خصوص کیفیت زمین چمن حافظیه گفت: ما با رشید مظاهری که صحبت می‌کردیم می گفت زمین بد نبوده ولی ممکن است از تلویزیون بد دیده شده باشد ولی می‌توانست کیفیت بهتر باشد. همه همین انتظار را دارند اما چون زمین در حال آماده سازی است زمان می‌برد و به دلیل بارانی که آمد اعتراض داشتند و طبیعی است زمین خراب باشد و کمی مشکل داشت.

 

دروازه‌بان فجر در پایان گفت: تشکر می‌کنم از هواداران و باشگاه و سردار و از مدیریت واقعا حمایتی خیلی خوبی دارند. در تمرینات می‌آیند و امیدارم بتوانیم این حمایت را از طرف باشگاه داشته باشیم و نتایج خیلی خوبی بگیریم و هواداران را خوش حال کنیم.

ایمان صادقی فجر سپاسی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایمان صادقی فجر سپاسی استقلال تهران خیلی خوب برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!

در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد