Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امین حمیدی مسئول گروه سرود حیدریون اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره‌های آموزشی سرود و مداحی با هدف آموزش اصولی و تولید آثار فاخر از سوی فرزندان انقلاب برگزار می شود.

او افزود: این مجموعه دوره با موضوعاتی از جمله، صدا سازی، شعر شناسی، تکنیک‌های سرود خوانی، مداحی، ذکر گویی، روضه خوانی، مناجات خوانی، آموزش نصب و تنظیم سیستم‌های صوتی و بایسته‌های اخلاقی یک مداح برگزار خواهد شد و این دوره‌ها از سوی اساتید برتر ویژه پسران ۱۰ الی ۱۷ سال به صورت حضوری در اهواز و به صورت غیر حضوری در تمام کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام در اولین دوره از این مجموعه که حدود دو ماه زمان می‌برد و موضوع آن آموزش صدا سازی با تدریس محمدرضا سلطانی منش است و تا تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۹۱۳۴۳۲ تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

مسئول گروه سرود حیدریون اهواز ادامه داد: از سرفصل‌های دوره اول میتوان به مواردی از جمله، نحوه صحیح تولید صوت از حنجره و تمرینات تقویت صدا، آشنایی با فواصل صوتی و مفهوم گام، آشنایی با دستگاه‌ها و آوازها، آموزش تکنیک‌های آواز و تحریر، آموزش ریتم و وزن اشاره کرد.

این مقام مسئول گفت: جهت هزینه‌های دوره هر ماه مبلغ ۶۰ هزار تومان از هنرجویان دریافت می‌شود و بعد از اتمام هر دوره آزمونی گرفته می‌شود و به هنرجویانی که در این آزمون نمره قبولی دریافت نمایند گواهی رسمی پایان دوره اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مداحی اهل بیت سرودهای انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: دوره‌های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع‌رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت‌های مالی برای گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی بیان کرد: مقرر است تا از فردا این دوره‌های آموزشی از سوی گروه‌های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود و مردم با حقوق خود در بافت‌های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره‌های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه‌های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معرفی کند تا ۵ رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه‌های جهادی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

کد خبر 6098536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز