Web Analytics Made Easy - Statcounter

درست همان روزی که کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری بازی رئال مادرید و رایووایکانو گفت؛ بازیکنی که از تعویض عصبانی نباشد بازیکن نیست، شهریار مغانلو در دربی اصفهان چنان از تعویضش عصبانی شد که یادش رفت این بازی پخش تلویزیونی دارد!

به گزارش طرفداری، شکست یک بر صفر سپاهان مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان پر از حواشی بود؛ از فوت هوادار نوجوانی که با موتور اتوبوس سپاهان را اسکورت می کرد و در جاده جان باخت تا پنالتی هدر رفته سجاد شهباززاده و آسیب دیدگی دانیال اسماعیلی فر، اخراج جلال علی محمدی و … اما حاشیه ای که سپاهانی ها دوست ندارند اصلا درباره اش حرف بزنند رفتار شهریار مغانلو بعد از تعویض در جریان بازی است! مغانلو با نویدکیا دست نداد

محرم نویدکیا در دقایق پایانی بازی و در حالی که ۴ تعویض از ۵ تعویض ممکن را انجام داده بود، تصمیم گرفت محمدرضا خلعتبری را به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شهریار مغانلو را برای خروج از زمین انتخاب کرد و سجاد شهباززاده را با این که یک پنالتی خراب کرده بود در ترکیب تیمش نگه داشت اما وقتی تابلوی تعویض بالا رفت، شهریار مغانلو شاکی شد و با حرکات دست به نیمکت واکنش نشان داد. مغانلو حتی چند لحظه ای هم پافشاری کرد در زمین بماند اما محرم تعویض را تغییر نداد و او را از زمین بیرون کشید و به جای مغانلو، محمدرضا خلعتبری را به میدان فرستاد. مغانلو هنگام خروج از زمین همچنان شاکی بود و حتی حاضر نشد با محرم نویدکیا دست بدهد. واکنش غیرمنتظره به تعویض همیشگی

 مهاجم فصل قبل پرسپولیس که در این فصل برابر با توافق سپاهان و سانتاکلارا به تیم اصفهانی پیوسته، تا این جا طی ۴ بازی اولیه تیمش ۳ بار تعویض شده و هر سه بار هم تعویض او با خلعتبری بوده ولی او دو دفعه قبل واکنشی به تعویض ها نداشت و این بار از کوره در رفت.

شهریار مغانلو هفته اول دقیقه ۸۶ جای خود را به خلعتبری داد، هفته دوم دقیقه ۸۳ همین تعویض تکرار شد اما هفته سوم ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و این هفته در دقیقه ۸۳ با نارضایتی از زمین بیرون آمد تا خلعتبری وارد میدان شود. شاید مغانلو با توجه به این موضوع که سجاد شهباززاده امروز پنالتی خراب کرد، توقع داشت همبازی اش گزینه تعویض باشد و او تا پایان درون زمین بماند.

شهریار مغانلو در این ۴ بازی گلی برای سپاهان به ثمر نرسانده و حالا با توجه به رفتار امروزش مشخص نیست محرم نویدکیا چه تصمیمی برای او بگیرد؟ از کارلتو تا محرم!

جالب است بدانید عصر امروز کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری بازی این تیم مقابل رایووایکانو درباره بازیکنی که از تعویض ناراحت می شود، حرف جالبی زد؛

روز گذشته با یکی از بازیکنان صحبت کردم و او چیز بسیار جالبی به من گفت: بازیکنی که هنگام تعویض عصبانی نشود، بازیکن نیست. با او موافقم. من هم به او گفتم از مربی عصبانی باش، نه از شخص!

آیا محرم نویدکیا هم مدل آنچلوتی با عصبانیت بازیکن تیمش بعد از تعویض کنار می آید؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهریار مغانلو محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)