Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:10:21 GMT

مسیر ارتباطی تمام پل های آب نما در گیلان مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۰۶۱۸

مسیر ارتباطی تمام پل های آب نما در گیلان مسدود است

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان گیلان، اظهار کرد: به محض دریافت هشدار سطح نارنجی تمام اقدامات لازم برای مقابله هر گونه بحران و حادثه‌ای انجام شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی واکنش سریع ستاد مدیریت بحران در همه شهرستان‌ها آماده و پای کار بودند، افزود: تمام گزارش‌های ارسالی از سطح شهرستان بررسی و در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه بر اثر شدت بارش باران گزارش طغیان رودخانه در سیاهکل به ستاد مدیریت بحران استان رسید، گفت: بالا آمدن رودخانه شمرود سبب مسدود شدن موقتی راه مواصلاتی و فرعی شش روستا در این منطقه شده است.

وی ادامه داد: این بسته بودن به دلیل آسیب به مسیر ارتباطی نبوده بلکه برای حفظ جان مردم این منطقه این مسیر مسدود شده است.

مرادی با اشاره به طغیان رودخانه سی و سه پل در شهرستان تالش، گفت: با توجه به لایروبی این رودخانه طی هفته گذشته بالا آمدن آب این رودخانه مشکلی برای مردم منطقه به وجود نیاورده است.

وی با بیان اینکه همه مسیرهای مسدود شده مربوط به مناطقی است که در آن منطقه پل‌های آب نما وجود دارد، افزود: در شهرستان فومن نیز بالا آمدن آب رودخانه‌ها و غرقابی شدن پل‌های آب نمای دو روستای رودبارچیره و شکالگوراب این مسیرها برای حفظ جان مردم تا فروکش کردن آب مسدود شده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران گیلان تصریح کرد: در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و شفت نیز به همین صورت بوده و مسیر پل‌های آب نما به دلیل طغیان رودخانه‌ها تا فروکش کردن آب بسته شده است.

وی همچنین به قطعی آب ۷۶۰ خانوار در منطقه امامزاده هاشم شهرستان شفت اشاره و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل قطعی آب حل شده است.

کد خبر 5344582

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر مرادی طغیان رودخانه بارش باران یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان گرگان استکبار ستیزی آمار کرونا راهپيمايي 13 آبان بارش باران واکسن کرونا مدیریت بحران بالا آمدن پل های آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی ایلام در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیر ایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد. وی اضافه کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام جلوگیری شود را در این سفر در دستور کار داریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

نامی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

کد خبر 747759

دیگر خبرها

  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم