Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:03:36 GMT

واکنش روسیه به شایعات درباره دیپلمات روس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۰۶۴۳

واکنش روسیه به شایعات درباره دیپلمات روس

سفارت روسیه در برلین ادعای یک رسانه آلمانی درباره یک دیپلمات روس که دو هفته قبل در برلین درگذشت را ادعایی «ناشایست» خواند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری روسی تاس، سفارت روسیه در برلین جمعه شب در بیانیه‌ای از گزارش نشریه آلمانی اشپیگل مبنی بر اینکه دیپلمات روسی که ماه گذشته جسدش در نزدیکی یکی از ساختمان‌های سفارت روسیه در برلین کشف شد، «عامل اطلاعاتی روسیه در پوشش دیپلمات» بوده است، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مرگ دیپلمات روس در آلمان به دلیل سقوط از پنجره سفارت

سفارت روسیه در برلین با اعلام اینکه یک حادثه غم‌انگیز در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) موجب مرگ یکی از دیپمات‌های این کشور در برلین شده است، اظهار داشت: «همه مراحل رسمی برای انتقال جسد این دیپلمات به زادگاهش بلافاصله طبق رویه‌های جاری با هماهنگی مراجع قضائی و پزشکی [قانونی] آلمان انجام شد.»

این سفارتخانه در ادامه بیانیه خود بدون اشاره به نام نشریه اشپیگل افزود: «ما گمانه‌زنی‌های مطرح شده در برخی رسانه‌های غربی خاص در خصوص این حادثه غم‌انگیز را کاملاً بیجا و ناشایست می‌دانیم.»

امروز جمعه نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی مدعی شد دیپلمات روس که روز ۱۹ اکتبر درگذشته، مشخصاً از طبقات بالایی یکی از ساختمان‌های سفارت روسیه در برلین سقوط کرده و سازمان‌های امنیتی آلمان معتقدند که وی یک افسر اطلاعاتی در پوشش دیپلمات بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان سفارت روسیه آلمان روسیه سفارت روسیه در برلین دیپلمات روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مدیر مسئول دوفصلنامه «فقه و فقاهت» ضمن اعلام اولین فراخوان این نشریه، گفت: با توجه به راهبرد کلان مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق مبنی بر گروه ها و کارگروه های تخصصی فقه و اصول که دربردارنده نظریه پردازی استادان سطح عالی، طلاب و فضلای متخصص حوزه است، وجود نشریاتی که در سطح علمی پژوهشی فعالیت و اثرهای علمی را منتشر نماید، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام میرزاخان افزود: مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق در راستای این هدف، تلاش کرده با گردآوری استادان، اندیشمندان و دغدغه مندان این عرصه به عنوان اعضای هیئت تحریریه همچون حضرات آیات و حجج اسلام عباس کعبی، محسن فقیهی، محمد محمدی قائنی،محمد عندلیب همدانی، محمد نجفی یزدی، محمد جعفر طبسی و محمدعلی قاسمی به بررسی و بحث درباره‌ موضوعات مهم فقهی و اصولی که در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته‌ اند، بپردازد.

میرزاخان به بیان محورهای فراخوان پرداخت و ابراز داشت: موضوعاتی که در این فراخوان اعلام شده‌ اند شامل «فقه اقتصاد»، «فقه پزشکی»، «فقه سیاسی»، «فقه هنر و رسانه»، «فقه اجتماعی»، «فقه روان شناسی»و «مسائل مستحدثه فقهی» می باشد.

به گفته حجت الاسلام میرزاخان، اگرچه رتبه فعلی این نشریه، علمی‌ تخصصی است، ولی سعی شده مقالات این نشریه بر اساس استانداردهای مطلوب مجلات علمی‌ پژوهشی ارزیابی شوند.

وی ضمن بیان امیدواری نسبت به اخذ رتبه علمی پژوهشی افزود: در تلاش هستیم هرچه زودتر این امتیاز برای نشریه دریافت شود و برای تمامی مقالات پذیرش شده قبلی نیز اعمال گردد.

استادان و فضلای حوزه و دانشگاه می‌ توانند آثار خود را با رعایت شرایط مندرج در بخش «راهنمای نویسندگان» در سامانه نشریه «فقه و فقاهت» به آدرس https://fqaht-mpbs.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با ایتا https://eitaa.com/Bayanalsidq_ir تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان