Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۲ نوجوان اندیمشکی در نزاعی، فردی را بر سر خصومت‌های شخصی به قتل می‌رساند و پس از مدتی دستگیر و روانه زندان می‌شود.

او افزود: این نوجوان پس از ۵ سال حبس با قید وثیقه و برای مدت معینی آزاد و پس از اتمام وقت قانونی دیگر به زندان بازنگشت و حکم جلب آن از سوی مراجع قضایی صادر و برای دستگیری آن اقداماتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوی در ادامه بیان داشت: متهم با گذشت ۳ سال بلاخره با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان و در جلسه‌ی با حضور تعدادی از سفیران صلح خوزستان پس از بیان واقعیت ماجرا روز حادثه، خود را به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان تصریح کرد: از مهمترین اقدامات ستاد صبر تلاش برای گسترش و ترویج عفو و گذشت در جامعه است و از بدو تشکیل تاکنون اقدامات مهم و شاخصی در حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم و پیگیری برای گسترش و توسعه فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه داشتند و در این خصوص فعالیت‌های اثربخشی انجام داده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری