Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@23:41:32 GMT

رییس صداوسیما از ۳ سریال بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۰۹۱۲

رییس صداوسیما از ۳ سریال بازدید کرد

رییس صدوسیما در بازدید از سه مجموعه تلویزیونی، اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ مجموعه نمایشی در مراحل مختلف تولید قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی در حاشیه بازدید از مجموعه‌های «طلاق»، «سلمان فارسی» و «جشن سربرون» درباره مجموعه‌های تلویزیونی درحال تولید صداوسیما افزود: کار به صورت قابل قبولی در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم هر کدام از این‌ها، بخشی از نیازهای جامعه را پاسخگو خواهد بود. علاوه بر این کارها کارهای بسیار زیاد دیگری در حوزه نمایشی در ایستگاه‌های مختلف تولید، قرار دارند.

وی گفت: شاید بیش از ۱۰۰ مجموعه نمایشی در مراحل مختلف تولید قرار دارند اعم از نگارش، پیش تولید، تولید و مراحل بعد از تولید دارد کار و نیز طبق روال انجام می‌شود.

جبلی ادامه داد: برای مدت زمان کوتاهی که برای ماه مبارک رمضان و قبل از آن نوروز در پیش داریم، کارهای خوبی در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم ماه رمضان و نوروز شاداب با کارهایی متناسب با این فضاها داشته باشیم و امیدواریم مورد استقبال هم قرار بگیرد.

وی افزود: مجموعه‌های تلویزیونی به دلیل تاثیراتی که در درک و باور و رفتارهای مخاطب می‌گذارد یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پیام است و اهمیت زیادی دارد. عمده تمرکز دوره جدید از زمانی که مدیریت سازمان تغییر کرده است روی این حوزه است.

جبلی ادامه داد: جلسات مفید و موثری را هم با همه صاحب‌نظران اعم از همکاران خودمان در داخل سازمان، شبکه‌های مختلف، سیما فیلم و شبکه‌هایی که در حوزه‌های مختلفی هستند برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با درک کامل نیازها، اولویت‌ها و خلاء‌هایی که باید در آن حوزه‌ها کار کنیم، فرایند تولید نمایشی را به سمتی سوق دهیم که افزون بر جبران این خلاء، سریال‌های پرمخاطبی را ارائه دهیم که از ابزار تلویزیون در جهت رفع مشکلات کشور برداریم.

جبلی گفت: هر مجموعه تلویزیونی باید بتواند باری را از مشکلات کشور اعم از اجتماعی و اقتصادی بردارد، اگر نتواند یعنی به هدف خود نرسیده است و امیدوارم این همفکری‌ها به این نتیجه برسد.

رئیس صداوسیما افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و استعدادهای خوبی در رسانه ملی و فضای عمومی‌کشور داریم که اگر در مسیر درست و معقولی قرار بگیرد هرکدام از این کارها چه در حوزه سریال، چه ترکیبی و چه برنامه‌های تلویزیونی می‌تواند نقش خود را در افکار عمومی‌باز کند.

پیمان جبلی گفت: ما در مرحله اول به دنبال شناسایی استعدادها و امکانات و همه ظرفیت‌هایی که می‌تواند به کمکمان بیاید هستیم. به تعبیر مقام معظم رهبری در حکمشان فرمودند: اگر بخواهیم رسانه را به آسایشگاهی که چشم و قلب مخاطب را بنوازد و همچنین آوردگاه، قرارگاه و دانشگاه بشود چاره‌ای نداریم که از تمام ظرفیت‌های سازمان و فرهنگی کل کشور استفاده کنیم و امیدواریم در این دوره بتوانیم بهره نیز ببریم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس صدا و سیما پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید

معاون وزیر اقتصاد گفت: قانون تامین مالی تولید برای کاهش اتکا بر تسهیلات بانکی، مجموعه‌ای از روش‌ها و ابزار‌های جدید را معرفی می‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید علی روحانی با مطرح گردن  سابقه تدوین و ابلاغ قانون تامین مالی تولید و زیرساختها  گفت:    از اوایل مجلس فعلی تعدادی از نمایندگان  به طور خاص در کمیسیون جهش تولید دغدغه رفع موانع تامین مالی، در حوزه‌های مختلف چه در حوزه بازار سرمایه، بحث مشوق‌های مالیاتی ،سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف و یا حتی خلا نهاد‌های مالی را داشتند.

وی افزود، این دغدغه‌های پراکنده و موضوعات پراکنده از ابتدا در کمیسیون مطرح می‌شد و با دستگاه‌های متولیش جلساتی برگزار می‌شد. این  روند تدریجا منتهی شد به یک قانونی که مجموعه‌ای از احکام برای رفع موانع انواع مختلف تامین مالی درش گنجانده شده است.

در بازار سرمایه مجموعه‌ای از موانع داشتیم ،  یک سری مالیات‌هایی داشتیم که مخل کارکرد بعضی از نهاد‌های بازار سرمایه بود یا مثلاً خلا یک سری نهاد‌هایی را داشتیم در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی اینکه در واقع آژانس‌ها و یا کارگزاری‌هایی بتوانند بیایند و مثلاً معرفی کنند سرمایه‌گذاری را یا دستگاه‌ها تعیین تکلیف شوند.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت:  در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی و تامین مالی دولت، مشارکت بانک‌ها و صندوق توسعه ملی در توسعه زیرساخت‌های داخل کشور خوب اینها اجزای مختلفی بود که کنار همدیگر گذاشته شد و به واسطه این قانون، مجموعه‌ای از خلا هایی که در حوزه تامین مالی در نظام تامین مالی  داریم را  می‌تواند مرتفع کند.

به گفته روحانی، بانک‌ها که یک نهاد تامین مالی اقتصاد کشور هستند معمولاً وثیقه‌های مشخصی را اصطلاحا می‌پذیرند برای اعطای تسهیلات منتها بسیاری از صاحبان ایده و کارآفرینان اساساً دسترسی به این وثیقه‌های ملکی که مدنظر بانک باشد ندارند ولی ایده‌های خلاقانه دارند می‌توانند کارآفرینی کنند ما نیاز به نهاد‌های واسطی داشتیم که اینها بتوانند اولاً تشخیص بدهند صلاحیت افراد را که آیا این ایده ایده درستی است آیا منتج به سودآوری می‌تواند بشود یا نه، بعد بتواند دارایی‌هایی غیر از آنچه که مد نظر بانک است اینها را وثیقه بتوانند بپذیرند و ضمانت نامه‌هایی صادر کنند که آن ضمانت‌نامه‌ها را بانک بپذیرد در واقع یک نهاد‌های تخصصی که واسط بین فعالین اقتصادی و بانک‌ها بشوند و بتوانند زبان این دوتا را به همدیگر ترجمه بکنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور اغاز شد
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است