Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:42:59 GMT

بیش از چهار هزار چاه غیر مجاز در زنجان مسدود شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۱۳۵

بیش از چهار هزار چاه غیر مجاز در زنجان مسدود شده است

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر به انسداد چاه‌های غیر مجاز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع طرح انسداد چاه های غیرمجاز تا سال ۹۸ حدود سه هزار و ۷۹۷ چاه غیر مجاز در استان زنجان مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته حدود ۱۵۵ چاه غیر مجاز در استان زنجان مسدود شده بود، اظهار کرد: در سالجاری هم تعداد ۵۸ چاه غیر مجاز در استان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه از اضافه برداشت ۴۱۸ چاه مجاز در استان از ابتدا تا پایان سال ۹۸ جلوگیری شده است، گفت: همچنین طی سال گذشته هم از اضافه برداشت سه چاه مجاز جلوگیری شده و در سالجاری هم از اضافه برداشت ۴۲۱ چاه مجاز جلوگیری شده است.

افشاری از پلمب هزار و ۴۳ چاه غیر مجاز در استان از ابتدا تا کنون خبر داد و تاکید کرد: انسداد چاه‌های غیر مجاز باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود.

وی ابراز داشت: طی سالجاری انسدادچاه‌های غیر مجاز در استان با جدیت دنبال می‌شود و در کل تعداد چهار هزار و ۱۰ چاه غیر مجاز تاکنون در استان پر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه در سالجاری انسداد چاه‌های غیر مجاز با مدیریت و برنامه ریزی انجام خواهد شد، افزود: باید مسدود شدن چاه‌های غیر مجاز در استان مدیریت شود تا جلوی هدر رفت آب گرفته شود.

کد خبر 5344654

منبع: مهر

کلیدواژه: چاه غیرمجاز چاه آب یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا گرگان بارش باران راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران چاه غیر مجاز در استان انسداد چاه های غیر چاه های غیر مجاز استان زنجان مسدود شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهردار آباده گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان آباده و به علت اجرای عملیات عمرانی، بلوار استاد مهندسی آباده، حد فاصل میدان انقلاب تا کمربندی این شهر تا اطلاع بعدی مسدود است.

مهدی شاکر افزود: شهروندان می‌توانند تا بازگشایی این مسیر، از مسیر‌های جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر