Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مسدود شدن جاده شهر بهنمیر به شهرستان سیمرغ به دلیل آبگرفتگی در پی طغیان رودخانه تلار خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر مشکل رفع و مسیر برای تردد، بازگشایی کامل شود.

او افزود: نیاز است تا برای رفع نهایی، جاده برش زده شده تا کانال هدایت آب احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: در این اتفاق بخشی از شهر بهنمیر و روستا‌های اطراف از جمله روستا‌ها پارو‌محله و گالش‌کلا به زیر آب رفتند و هشدار‌های لازم به شهروندان و اهالی روستا‌های مسیر رودخانه داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه طغیان رودخانه تلار در بهنمیر سیل آسا نبود و فقط آبگرفتگی است، افزود: عمده خسارت وارد شده به منازل مسکونی است که دچار آبگرفتگی شدند و حجم آبگرفتگی و میزان خسارت هنوز برآورد نشده و در حال بررسی است که پس از جمع بندی اعلام می‌شود.

او میزان آورد آب رودخانه تلار پس از بارندگی اخیر و جاری شدن سیلاب از بالادست را بر اساس آمار آب منطقه ای، ۱۴۰ میلیون مترمکعب اعلام و افزود: با توجه به سوابق گذشته و خسارت‌های به بار آمده در ادوار، میزان آورد آب رودخانه تلار بیشتر از این است و و درخواست مطالعه مجدد را دادیم.

احمدی با اشاره به اینکه لایروبی رودخانه تلار در دو سال گذشته و بازگشایی مسیر و حریم آن موجب شد تا این دوره خسارت کمتر شود، گفت: ضرورت دارد تا همه رودخانه‌های مازندران ساماندهی و اصلاح مسیر شوند تا دیگر شاهد این رخداد‌ها نباشیم.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران مازندران آبگرفتگی معابر سیلاب و آبگرفتگی رودخانه تلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!

بارش‌های اخیر در کرمان هر چند دو برابر میانگین بارش سال گذشته اعلام شده‌است، اما با خود خسارت‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با صدور هشدار قرمز از ۲۷ فروردین کرمان به ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌اند. به تازگی تصویری از آب گرفتگی پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانه‌های خودروسازی ارگ جدید بم نیز منتشر شده‌است.

مدیر بحران کرمان در این باره به همشهری می‌گوید: «بارش سیل‌آسا در مدت زمان کوتاه و با شدت زیادی رخ داد و باعث آبگرفتگی پارگینک غیر مسقف کارخانه خودروسازی ارگ جدید بم شد. برای بررسی موضوع و برآورد خسارت استاندار کرمان در منطقه حاضر شد.»

حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «به دستور استاندار ستاد ویژه بحران برای بررسی میزان خسارت و رفع این مشکل صادر شده‌است. بلافاصله نیز خودروهای لجن‌کش به این منطقه عازم شدند تا تخلیه پارکینگ از آبگرفتگی و گل و لای حاصل از بارش سیل آسا انجام شود. از آنجا که آبگرفتگی در محوطه سر باز اتفاق افتاد، خسارت چندانی حاصل نشده است. اما بررسی و ارزیابی میزبان خسارت ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.»

این‌طور که مدیر بحران استان کرمان به همشهری می‌گوید با فروکش کردن آب در روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌بود، راه های دسترسی روستایی باز است. 

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند