Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@00:25:30 GMT

جنوا در آستانه استخدام شوچنکو

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۲۲۴۶

جنوا در آستانه استخدام شوچنکو

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اوکراین در آستانه سرمربیگری تیم جنوای ایتالیا است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال جنوا شب گذشته (جمعه) در اولین بازی هفته دوازدهم سری ‌A ایتالیا در خانه امپولی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافت تا همچنان در رده‌های پایین جدول باقی بماند. روسوبلو با این نتیجه 9 امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند و یک امتیاز با منطقه سقوط به دسته پایین‌تر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ مدیران باشگاه جنوا تصمیم به اخراج داویده بالاردینی گرفته‌اند و آندری شوچنکو را به عنوان گزینه جانشینی این مربی ایتالیایی در نظر گرفته‌اند. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه جنوا قصد دارند به مهاجم پیشین میلان قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم پیشنهاد دهند.

شوچنکوی 45 ساله که در سال 2012 به دوران حرفه‌ای‌اش پایان داد و چهار سال بعد به مربیگری روی آورد، در اولین تجربه‌اش در سال 2016 در تیم ملی اوکراین به عنوان دستیار سرمربی مشغول به کار شد و در ادامه در همان سال هدایت این تیم را برعهده گرفت. او تا تابستان اخیر و تا پایان مسابقات یورو 2020 هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت و در 52 بازی آمار 25 برد، 13 تساوی و 14 باخت را از خود برجای گذاشت.

سری A| جنوا از شکست مقابل امپولی گریخت

اسطوره فوتبال اوکراین که در سال 2004 توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد، در فصول 2000-1999 و 04-2003 با به ثمر رساندن 24 گل عنوان بهترین گلزن سری A ایتالیا را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان جنوا سری A میلان جنوا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد