Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@13:57:27 GMT

تماشای سایه‌های خورشید

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۲۶۹۶

تماشای سایه‌های خورشید

ابراهیم حاتمی‌کیا با انتشار یادداشتی درباره مستند «بانو قدس ایران» این مستند را فیلمی تاثیرگذار دانست.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران در یادداشتی درباره «بانو قدس ایران» نوشت: «یا لطیف
چه عنوان زیبایی ایست، بانوی قدس ایران!
نسل من در پرتو جذبه امام خمینی چنان ذوب شده که هنوز بعد از سه دهه توان خارج شدن از سیطره این جذبه را ندارد ، اما اکنون به مدد هنرمندانه آقا مصطفی رزاق کریمی قادریم گوشه‌ای از سایه‌های این خورشید را بهتر و عمیق‌تر ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فیلم مستند «بانوی قدس ایران» اثریست اثرگذار، که از یاد نمی‌رود. فیلمی که با یک بار دیدن در وجودت جاری می‌شود و بارها روحت آنرا بازخوانی می‌کند.
من در مقابل قدرت و حوصله و دستخط آقا مصطفی رزاق کریمی سرتعظیم فرود می‌آورم. او هنرمندی کمال‌گراست که در شکار و هدایت لحظه‌ها، تابلویی جدید از امام خمینی در قاب روحمان زنده می‌کند.
ابراهیم حاتمی‌کیا
پائیز1400»

مستند «بانو قدس ایران» ساخته مصطفی رزاق کریمی، روایتی شاعرانه از زندگی پرفراز و نشیب بانو ثقفی همسر امام راحل است. این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «عروج» است و با مشارکت مرکز گسترش تولید شده است. «بانو قدس ایران» در طرح «اکران حقیقت» در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی نمایش داده می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بانو قدس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) رئیسی : شخصا به سیستان و بلوچستان آمدم تا درباره احتمال وقوع سیل تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی کنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران