Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طلایی منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: در دیدارهای خانگی نمی‌خواهیم به هیچ تیمی باج دهیم و در تمام این دیدارها محکوم به کسب ۳ امتیاز هستیم.

وی افرود: ۳ امتیاز دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر برای‌مان از نان شب هم واجب‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در زدن ضربات آخر بدشانس هستیم، گفت: در ۲ هفته گذشته برابر ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم قطعاً امتیازات کامل را از این دو بازی گرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: هفته گذشته برابر آرمان گهر سیرجان در خانه حریف بازی بسیار زیبایی ارائه دادیم و اگر واکنش‌های فوق‌العاده دروازه‌بان حریف نبود به طور قطع پیروز می‌شدیم.

وی با اشاره به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: تیم فوتبال شاهین از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران بوده که لیگ برتر را هم تجربه کرده و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اما ما در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم و از سوت آغاز مسابقه برای کسب پیروزی خواهیم جنگید.

طلایی‌منش با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در چند روز اخیر به دلیل شرایط آب و هوایی و بارندگی شدید نتوانستیم تمرینات خوبی را در چمن داشته باشیم و اکثر تمرینات به تعطیلی کشیده شد.

وی افزود: محروم و مصدومی در این دیدار نداریم و با تمام توانمان برای کسب ۳ امتیاز خواهیم جنگید.

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان شنبه ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

کد خبر 5344743

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طلایی منش شهرداری همدان هیئت فوتبال همدان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا گرگان بارش باران راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!