Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:05:58 GMT

سرپرست معاونت آموزش سازمان محیط زیست منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۲۹۰۳

سرپرست معاونت آموزش سازمان محیط زیست منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در حکمی نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن حکم سلاجقه خطاب به مرادی به شرح زیر است:

جناب آقای نورالله مرادی

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
من الله التوفیق‌.

گفتنی است، مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس است. از سوابق وی می‌توان به قائم مقامی معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل ارزیابی صدا سازمان صدا و سیما، مدیرکل برنامه ریزی حوزه ریاست سازمان صدا و سیما، مدیر کل طرح و برنامه در سازمان صدا و سیما، قائم مقام حوزه ریاست صدا و سیما، مدیر گروه فرهنگ شبکه رادیویی جوان، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست و… اشاره کرد.

کد خبر 5344845

منبع: مهر

کلیدواژه: علی سلاجقه سازمان محیط زیست حکم انتصاب شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی یوم الله 13 آبان علیرضا زاکانی پیش بینی وضعیت هوا غلامحسین محسنی اژه ای گردشگری شهرداری منطقه 14 تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش لانه جاسوسی مددجویان کمیته امداد بازگشایی مدارس معاونت آموزش صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم