Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلسطینی‌ها در انگلیس در نامه ای از نخست وزیر این کشور خواستند بابت بیانیه بالفور عذرخواهی کند.

 به نقل از عربی۲۱، نگهبانان دفتر بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس "به دلایل امنیتی" از دریافت این نامه خودداری کردند اما هیئت فلسطینی تصمیم گرفته از طریق پست نامه را به دست جانسون برساند.

منیب المصری، رئیس این هیئت گفت، قبل از اینکه برای تحویل شخصی نامه به دفتر جانسون به لندن برود، آن را به کنسولگری انگلیس در قدس تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اظهاراتی به روزنامه نگاران گفت که هیئت فلسطین را در لندن همراهی کنند؛ چرا که شکایت نامه‌ای داخل انگلیس و خارج از آن تنظیم خواهد شد و تمامی کسانی که به انگلیس در بیانیه بالفور کمک کردند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. نامه‌ای که به جانسون فرستاده شده نخستین گام برای پیگرد تمامی کشورهایی است که از اشغالگر در برابر ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

المصری بیانیه بالفور را "کاملا نژادپرستانه" خواند و تاکید کرد، ملت فلسطین نسبت به گرفتن حقوق خود که در اثر این بیانیه شوم از آنها سلب شده، مصمم هستند و هرچقدر هم طول بکشد حق به حقدار خواهد رسید و ملت فلسطین پیروز خواهد شد.

این نامه مقدمه ارائه شکایت به دادگاه‌های انگلیس است تا دولت را مجبور کند بابت بیانیه بالفور عذرخواهی و اعتراف کند که این بیانیه "اشتباهی تاریخی" در حق ملت فلسطین است و در آن مغلطه‌هایی است که باعث به وجود آمدن اشغالگر و مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین و خانه‌هایشان شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیانیه بالفور ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی

به گزارش صدای ایران،وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

بر اساس این بیانیه سید محسن وهاب زاده مقدم، عباس عبدی، شرکت دانش‌بنیان شرق، پیشرو صنعت آسمان شریف، الوند موتور و موج گستر آسمان پرواز تحریم شده‌اند.


دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم