Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: در این دوره قالب تیتر و مصاحبه برخلاف دوره‌های قبل وجود ندارد.

عباس‌علی سرداری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هفتمین دوره جشنواره ابوذر در زنجان، اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، دی‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره، افزود: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، موضوعات جشنواره بود که پس از مکاتبات، دو موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز به موضوعات این جشنواره اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن‌گرافی و اینفوگرافیک قالب‌های ارسال اثر در این دوره از جشنواره بوده و در این دوره قالب تیتر و مصاحبه برخلاف دوره‌های قبل وجود ندارد.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذرماه امسال‌ خواهد بود، تصریح کرد: آثار منتشر شده در بازه زمانی مرداد پارسال تا ۱۰ آذرماه امسال‌‍‌ بوده و پس از جمع‌آوری، آثار برای داوری به تهران ارسال خواهد شد.

سرداری با بیان اینکه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر بخش ویژه نیز دارد، یادآور شد: بخش ویژه جشنواره ابوذر امسال‌ نیز اهدای جایزه ویژه جشنواره به اثر ظرفیت‌های تولید بومی استان با ارائه راهکار خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به آدرس روبیکا b-rasane-zanjan و شماره واتس‌آپ ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان جشنواره هفتمین دوره جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • زلفی گل به «تیتر ۱۳» نیامد/ بی‌نظمی در روند جشنواره حاصل شتابزدگی وزارت علوم
  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم