Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@21:24:13 GMT

گواردیولا: نتیجه دربی؟ من جادوگر نیستم!

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۸۴۲

گواردیولا: نتیجه دربی؟ من جادوگر نیستم!

سرمربی تیم منچسترسیتی درباره دیدار با تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشر در دربی منچستر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: در ۱۰ بازی این فصل لیگ برتر دو نتیجه بد مقابل ساوتهمپتون و کریستال پالاس داشتیم، در بقیه بازی‌ها خیلی خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تاتنهام ۸ یا ۹ بازیکن را در اختیار نداشتیم، به طور کلی حتی اگر چند بازی پشت سر هم پیروز شوید باز هم چیزهایی است که یاد بگیرید.

رونالدو چقد به پیوستن به سیتی نزدیک بود؟ پپ در پاسخ به این سوال گفت: من معمولا در مورد بازیکن تیم های دیگر صحبت نمی‌کنم. مطمئنم او در منچستریونایتد خوشحال است!

سرمربی منچسترسیتی درباره اطمینان خاطر از بازی بدون مهاجم؟ همچنین عنوان کرد: نمی‌دانم، من جادوگر نیستم که بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید در آینده یک مهاجم یا شماره ۹ شایسته خریداری کنیم که گل های زیادی برای ما به ثمر برساند، چه کسی می‌داند! ما همینی که می‌بینید هستیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. قبلا گفتم، می‌خواستیم این کار را انجام دهیم (خرید مهاجم) اما نتوانستیم، الان هم به اندازه کافی بازیکن داریم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی پپ گواردیولا منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان

برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهاد‌های بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر، ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد، اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود