Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست روسای کمیته های سفر رییس جمهوری به استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: خدا را شاکریم که توفیق میزبانی از رییس جمهوری و هیات همراه را در قالب نهمین سفر استانی نصیب سمنانی ها شد.‌

وی با اشاره به اینکه از تمامی خدمتگزاران و دست اندرکاران انجام این سفر در سطح استان سمنان تقدیر و تشکر می کنم، افزود: در این سفر وفاق، همدلی و اتحاد بسیار خوبی در میان آحاد مسئولان و اقشار مختلف مردم مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان یادآور شد: لازم می دانم دراین سفر به یاد ماندنی از حضور و همراهی آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

هاشمی ادامه داد: از اعضای شورای تامین ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه، علما و روحانیت، فرمانداران ، شهرداران و دهیاران، دانشگاهیان ، فرهنگیان و دانش آموزان ، هیات های مذهبی، کسبه و اصناف، خبرنگاران و عکاسان در خبرگزاری ها ، پایگاههای اطلاع رسانی، مطبوعات محلی و نمایندگی های مطبوعات کشوری و فعالان فضای مجازی استان ، نیروهای نظامی ، انتظامی و قضایی و کارکنان و مسئولین ادارات ، کشاورزان و روستائیان عزیز قدردانی و تشکر می کنم.

استاندار سمنان گفت: با تلاش دست اندرکاران مربوطه، همواره استان دارای امنیت پایدار است.

دریافت ۳۰ هزار تماس و نامه مردمی در سامانه سامد

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در این نشست گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۶۲ تماس و ۹هزار و ۱۱۷ مورد نامه مردمی در حوزه سامد ثبت شد.

محمود قدرتی بیان کرد: وام قرض الحسنه، وام اشتغال، کمک برای امرار معاش، اشتغال، وام خرید مسکن و خودرو، تبدیل وضعیت نیروها، کمک نقدی، کمک برای درمان و وام تعمیر مسکن از عمده موارد ثبت شده در سامد بود.

وی با اشاره به اینکه همکاری تیمی بین اعضای کمیته سفر بسیار ارزنده بود افزود: از حضور مستمر استاندار در مرکز سامد تقدیر و تشکر دارم.

نهمین سفر استانی آیت‌الله رییسی رییس جمهوری به سمنان در سیزدهم آیان ۱۴۰۰ رقم خورد.
آیت الله رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه صبح پنجشنبه سیزدهم آبان از فرودگاه سمنان وارد استان شد.
به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.
شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی بودند.
سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  از چهارشنبه شب از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرد و سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز برای بازدید از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر کرد.

برچسب‌ها سمنان سیدمحمدرضا هاشمی سفر استانی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سیدمحمدرضا هاشمی سفر استانی سمنان سیدمحمدرضا هاشمی سفر استانی دولت سیزدهم رییس جمهوری استان سمنان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‍‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی از 75 سال گذشته تا کنون، در اذهان عمومی جهان به یک قدرت شکست ناپذیر دتبدیل شده بود.

وی با اشاره به دستاوردهای ویژه عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: پس از علمیات وعده صادق مردم دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران تنها با بخش کوچکی از توان خود و در مدت چند ساعت، ارتش این رژیم غاصب را از یک ارتش شکست‌ناپذیر به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این حمله و گستردگس و تنوع آن و اذعان کارشناسان جهانی به این نکته افزود: اسرائیل در مواجهه با عملیات وعده صادق نشان داد یک رژیم شکننده است.

عبدوس انجام عملیات وعده صادق را نتیجه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنیا و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شکست ناپذیر بوده و اراده انجام هر اقدام نظامی را در دفاع از خود دارد.

وی با تأکید بر لزوم شکرگزاری برای این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: مسئولان با انجام وظایف خود به نحو مطلوب باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنند تا شکرگزار عملیات "وعده صادق" باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید مطهری و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، این مناسبت را به معلمان کشور و استان سمنان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری الگوی واقعی معلمان و دانشجویان کشور است.

عبدو‌س دانست با بیان اینکه معلم باید در کلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد، از معلمان و اساتید کشورمان خواست تا قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین‌ کنند.

وی همچنین هفته کار و کارگر را نیز به کارگران کشور و استان سمنان تبریک گفت و از این قشر از جامعه به عنوان فعالان خط مقدم جهاد تولید یاد کرد و افزود: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح "نور" توسط فراجا در کشور، ضمن‌ حمایت از پلیس برای این طرح، از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!