Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم روز شنبه افزود: دریافت واکسن برای کنترل بیماری کرونا کافی نیست و کماکان باید پروتکل‌های بهداشتی بصورت دقیق توسط افراد رعایت شود.  

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی اجازه رسیدگی به برخی موارد را به مددجویان نمی‌دهد، گفت: تهیه لوازم بهداشتی با توجه به مشکلات اقتصادی مددجویان، جزو موارد ضروری است و تلاش کرده‌ایم تا با همکاری ارگان‌هایی مانند هلال احمر این مسئله را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال ۱۱ مرکز خدمت‌رسان در ملارد راه اندازی شده است

خادم ادامه داد: ۱۱ مرکز خدمت‌رسان شامل مراکز نگهداری توانبخشی و مراکز مثبت زندگی در سال ۱۴۰۰ با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش راه اندازی شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک مرکز نگهداری از سالمندان، ۲ مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان و هشت مرکز مثبت زندگی با هدف دسترسی آسان مددجویان به خدمات سازمان افتتاح شد.

خادم افزود: هر یک از مراکز توانبخشی در ابتدای فعالیت خود با ظرفیت نگهداری ۵۰ بیمار آغاز بکار کرده و بیش از سه هزار پرونده مددجویان توانبخشی و اجتماعی از ابتدای سال تاکنون توسط مددکاران این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات تخصصی گفت: مهمترین مسئله در راه اندازی اینگونه مراکز استفاده از کادر متخصص شامل پزشک، روانپزشک و کادر درمان است تا با پیگیری دقیق و انجام مرتب امور، بیماران بتوانند تا حد ممکن بهبود یابند و در موارد بسیاری نیز طی اقدامات صورت گرفته توسط روانشناسان و پس از آن مددکاران مرکز بیمار پس از بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگشته است.  

خادم با بیان اینکه در تاسیس مراکز مثبت زندگی موارد بسیاری مدنظر است، افزود: با راه اندازی هشت مرکز مثبت زندگی در نقاط مختلف شهرستان و بکارگیری کارکنان با تجربه و متخصص، مددجویان بیش از پیش به مددکار خود دسترسی دارند که این مسئله موجب حل بسیاری از مشکلات این افراد می‌شود.

بیش از ۳۴۰۰ بیمار در شهرستان ملارد ۲ دز واکسن دریافت کرده اند

رییس اداره بهزیستی ملارد همچنین ادامه داد: در راستای اهمیت واکسینه شدن تمامی بیماران مراکز نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون بیش از سه هزار و ۴۰۰ بیمار ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.  

خادم با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف سال ۱۴۰۰ واکسینه شدن بیماران است، اظهارکرد: تمامی بیماران در مراکز نگهداری توانبخشی، مرکز معتادین متجاهر اخوان و کارکنان مراکز، از فروردین ماه سال جاری تا شهریور ماه ۲ دز  واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی گفت: واکسیناسیون امری جدی است و در حال حاضر تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق در مراکز انجام و این موارد توسط کارشناسان حوزه‌های تخصصی و مسئول دفتر مدیریت عملکرد بررسی می‌شود.

برچسب‌ها اهدای کمک های نقدی شهر تهران کمک های مردمی ملارد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهدای کمک های نقدی شهر تهران کمک های مردمی اهدای کمک های نقدی شهر تهران کمک های مردمی ملارد سازمان بهزیستی کشور ابتدای سال راه اندازی مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده در این منطقه را مورد بررسی قرار داد و از راه‌اندازی "ابر دولت" در قطب مرکز داده پیام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر انصاری؛ معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

انصاری در ابتدای این بازدید نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه داشت، عملکرد این مجموعه فراتر از تکالیف تعیین شده ابزار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام، ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که باید تدبیر شود تا این ظرفیت‌ها هرچه سریعتر بالفعل شود تا اثرات اقتصادی این توسعه بر اقتصاد کلان کل کشور اثرگذار باشد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های منطقه پیام جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد، افزود: یکی از این موارد ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده‌سازی کنیم.

هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری

انصاری همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه‌گذاران مراکز داده دانست.

در ابتدای این نشست اکبر قنبرپور؛ مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ارایه کرد و با اشاره به فعال شدن ظرفیت 2 نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

در ادامه نشست نیز نمایندگان شرکت‌های مرکز داده به بیان آخرین وضعیت و برنامه‌های آتی پروژه‌های خود پرداختند.

پس از پایان نشست، انصاری از محل احداث مراکز داده شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، آسیاتک و همراه پرداز زرین بازدید بعمل آورد و از نزدیک جزییات پیشرفت اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا