Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه آلبوم، آلبوم موسیقی «پوست» به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم توسط نشر موسیقی «نواک» در سایت‌های داخلی نیز منتشر خواهد شد.

‏موسیقی ‎فیلم «پوست» تجربه‌ای‌ حاصل از تلفیق افسانه‌های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز عاشیق ولی عبدی است.

بامداد افشار به گفته خودش در تولید این اثر هم از نقاشی‌های محمد سیاه قلم الهام گرفته و هم مشاوره‌ بهمن و بهرام ارک برایش راهگشا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏فیلم «پوست» که این روزها در حال اکران و مورد توجه مخاطبان سینما هم واقع شده، به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در سال ۱۳۹۷ ساخته شد و اولین بار در سی‌ و هشتمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد و نظر بسیاری از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد و در شش رشته نامزد دریافت شش سیمرغ بلورین شد.

این فیلم در نهایت جایزه‌های بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنر و تجربه را از جشنواره‌ سی‌ و هشتم دریافت کرد.

کد خبر 5344942 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بامداد افشار موسیقی فیلم فیلم پوست تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر سازمان صداوسیما جشنواره فیلم فجر اداره کل هنرهای نمایشی نتفلیکس برنامه رادیویی فرهنگستان هنر سینمای مستند سریال ایرانی محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود