Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:23:04 GMT

راه حل درمانکده برای بیماران در دورترین نقاط ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۵۳۰

راه حل درمانکده برای بیماران در دورترین نقاط ایران

مسئله دسترسی به پزشک متخصص همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که ساکنین شهرهای کوچک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. چرا که پایتخت‌نشینان و ساکنان کلانشهرها به سادگی می‌توانند با مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی وقت ملاقاتی برای مشاوره با بهترین پزشکان متخصص رزرو کنند. اما این موضوع برای ساکنان شهرهای کوچک چندان آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام درمانکده، چه بسا بیمارانی که به دلیل عدم دسترسی به موقع به پزشک متخصص و پیش برد راه‌های درمانی عواقب جبران ناپذیری را متحمل می‌شوند. در حالی که امروزه و با دسترسی به مشاوره آنلاین در زمینه‌های مختلف پزشکی این مشکلات به مرور رنگ باخته است.

امروز دیگر فرقی ندارد که پایتخت‌نشین هستید یا ساکن یکی از دورترین نقاط ایران، به کمک ابزارهای ارائه شده توسط مشاوره‌های آنلاین پزشکی می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص کشور مشورت کنید و روند درمانی خود را آغاز کنید.

چالش‌های پیش روی بیماران هنگام رزرو نوبت پزشک

اولین و اصلی‌ترین چالش پیش‌روی بیماران هنگام رزرو نوبت پزشک، داشتن شناخت کافی از پزشک متخصص مربوطه است. زیرا داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه مورد مراجعه همواره یکی از اصول مورد نظر بیمار بوده است.

طولانی بودن مسافت و اتلاف زمان هم یکی دیگر از مسائل و مشکلات بیماران ساکن شهرهای کوچک با آن مواجه هستند.

عدم دسترسی به بهترین زمان مراجعه و تماس با مطب پزشک هم یکی دیگر از مشکلاتی است که مراجعان پزشکان معمولا از این مسئله گله‌مند هستند.

مسئله هزینه نیز یکی دیگر از اصلی‌ترین چالش‌های اکثر بیمارانی است که برای ملاقات با پزشک متخصص مجبورند به شهر دیگری سفر کنند.
زیرا این بیماران علاوه بر هزینه‌های درمان و پزشکی خود، هزینه رفت‌وآمد و اقامت در شهر مقصد را نیز متحمل می‌شوند.

خستگی راه، بی‌خوابی، اخذ مرخصی‌های چند روزه و ... نیز همگی جزو مسائل و محدودیت‌های ساکنین شهرهای کوچک است.

به کمک درمانکده با محدودیت‌های جغرافیایی خداحافظی کنید

برای رفع چالش‌های مطرح شده، تیم درمانکده سعی دارد با ارائه پلتفرمی که از زیرساخت اینترنت بهره می‌جوید، امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی را به سادگی برای بیماران فراهم کند.

پلتفرم آنلاین درمانکده امکان دسترسی به اطلاعات پزشک، تخصص مربوطه، آدرس و شماره تماس مطب و تایم‌های خالی موجود برای رزرو نوبت را فراهم کرده است.

بنابراین تمامی بیماران و مراجعان، بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به دریافت آنلاین نوبت از پزشک مورد نظر خود اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مورد استفاده از خدمات مشاوره آنلاین تخصصی وجود دارد، تشخیص زود هنگام بیماری و از دست ندادن فرصت طلایی درمان است. بنابراین می‌توان گفت که در بسیاری از موارد استفاده از مشاوره آنلاین تخصصی جلوی پیشروی بسیاری از بیماری‌ها را می‌گیرد.

از سوی دیگر نیز خدمات آنلاین مشاوره معمولاً شامل مشاوره آنلاین مغز و اعصاب، متخصص عفونی، متخصص گوش و حلق و بینی و ... است. بنابراین بیمار در برابر تخصص مورد نیاز خود با هیچ محدودیتی روبه‌رو نخواهد بود.

مزایای استفاده از پلتفرم درمانکده برای دریافت مشاوره آنلاین تخصصی

استفاده از پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی درمانکده مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

فراهم کردن امکان دسترسی به بهترین پزشکان متخصص برای بیماران ساکن در دورترین نقاط ایران

حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی با ارائه مشاوره آنلاین تخصصی در حوزه‌های مختلف پزشکی

امکان دسترسی به اطلاعات پزشکان برای همه افراد

فراهم کردن امکان رزرو نوبت در نزدیک‌ترین زمان ممکن برای دریافت مشاوره آنلاین

کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد و اقامت برای بیماران ساکن در شهرهای مختلف

کاهش زمان تشخیص بیماری و درمان به موقع آن

ارائه مشاوره تلفنی روانشناسی، مغز و اعصاب، پزشک عفونی و سایر تخصص‌های کاربردی

امکان برقراری ارتباط با پزشکان متخصص و دریافت مشاوره آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن

امکان استفاده از تجربیات چندین پزشک متخصص در کمترین زمان

با توجه به آنچه که ذکر شد، می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که استفاده از خدمات مشاوره آنلاین تخصصی درمانکده می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دغدغه انسان عصر حاضر را از بین ببرد و زمان رسیدن به سلامتی بیمارانی که دور دورترین نقاط ایران ساکن هستند را نیز به حداقل برساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشک آنلاین مشاوره پزشکی آنلاین دریافت مشاوره آنلاین مشاوره آنلاین تخصصی دورترین نقاط ایران برای بیماران پزشکان متخصص شهرهای کوچک پزشک متخصص رزرو نوبت ترین زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...