Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل تاسیس و توسعه مراکز غیر دولتی در شورای سیاستگذاری برای تسهیل و مانع زدایی در اخذ مجوز در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سعید صالح در نشست با جمعی از مدیران و موسسان مراکز غیردولتی در شیراز گفت: ستاد ملی کرونا از سال 98 تسهیلاتی را برای جبران خسارات مراکز غیردولتی در دوران کرونا در نظر گرفت که این مبلغ باتوجه به نیروهای شاغل در هر مرکز متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: وضعیت مراکز غیردولتی در فارس مطلوب بوده و وجود مدارس غیردولتی احداثی از نقاط قوت این استان به شمار می آید. صالح گفت: افزایش شهریه مدارس غیر دولتی در سال جاری باتوجه شرایط هر استان و شهرستان متفاوت بوده است و میانگین این افزایش در کشور  32 درصد بوده است. وی گفت: بیش از 30 سال از تاسیس مراکز غیر دولتی میگذرد و از مهمترین شاخصه های این مراکز مشارکت مردم در نظام آموزشی کشور و امر تعلیم و تربیت بوده است. مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخش غیر دولتی دارای انعطاف خوبی است و این انعطاف موجب اشتغال بسیاری از جوانان تحصیلکرده کشور در این مراکز شده است. صالحی گفت: تدوین و توسعه شیوه های مدرن و جدید آموزشی و اجرا در مراکز غیر دولتی از دیگر مزایا و شاخصه های مثبت مراکز غیر دولتی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس فارس غیر دولتی مراکز غیر دولتی مراکز غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی خبر داد.

مصطفی زبردست امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است. در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بودند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

او اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان ارزیابی کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران دانست.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده، کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند